news08.net/ads.txt

גאווה מקומית: סגן משנה ליאל מדימונה מסיים קורס קצינים של מערך ההגנה האווירית

 

ביום רביעי האחרון, 29/6, התקיים טקס סיום קורס קציני מערך ההגנה האווירית. הטקס נערך בבית הספר להגנה אווירית, בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, ומפקד מערך ההגנה האווירית, תת אלוף גלעד בירן. את הקורס מסיימים 20 לוחמים, ביניהם 13 לוחמות ו7 לוחמים. המסיימים עתידים לחזור לגדודים השונים במערך בתור מפקדי פלגות לוחמים, ולהשתלב במערכות “כיפת ברזל”, “חץ”, “קלע דוד” ו”יהלום”. אחד המסיימים הוא סג”ם ליאל מדימונה.

סג”ם ליאל בן ה-20 הוא הבכור במשפחתו, יש לו 4 אחיות קטנות. מתחביביו של ליאל לשחק כדורגל וללמוד דברים חדשים בזמנו הפנוי. בתיכון ליאל הרחיב את המגמות פיזיקה, כימיה ובקרת מערכות.

סג”ם ליאל התגייס בנובמבר 2020 ועשה טירונות והכשרה בבית הספר להגנה אווירית, בסיומם שובץ למערכת הנשק “כיפת ברזל”, אליה הוא עתיד לחזור בתור קצין. עם סיום ההכשרה הוא הגיע לגדוד 947, שם שירת כלוחם במשך 4 חודשים שאחריהם יצא לקורס מפקדים וישירות אחריו המשיך לבה”ד 1. בשביל ליאל, להיות לוחם הגנה אווירית בכיפת ברזל מקבל משמעות מיוחדת: “אני גר בדרום ויש לי משפחה שמתגוררת באשקלון ואשדוד. כיפת ברזל היה נושא שהכרנו במשפחה, רציתי מאוד להתגייס ולהגן על הבית שלי ועל המשפחה שלי, אני מאוד אוהב ומחובר לדרום ומרגיש זכות שאוכל לשרת כקצין במערך ההגנה האווירית וככה להגן על אזור הדרום, על התושבים בו ועל המשפחה שלי”.

ליאל מספר על מבצע שומר חומות מהעיניים שלו: “להיות בגדוד הדרומי בזמן מבצע שומר החומות הייתה חוויה שמכניסה המון משמעות לשירות. ראיתי בעיניים שלי את כל מה שמספרים, את היירוטים וכל המבצעיות שהייתה במהלך המבצע והבנתי כמה המערך משמעותי, גם אנשים מסביבי פרגנו מאוד וזה רק העלה את תחושת החשיבות והמשמעות, זה בהחלט אחת הסיבות שבגללן רציתי להיות קצין ולהשפיע.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן