גאווה מקומית: סמל ג’ בן 20 מרחובות סיים בהצלחה קורס צוללן

לאחרונה הגיע לסיומו קורס צוללן 121, אותו סיימו כ-30 לוחמים. מדובר בקורס מהיוקרתיים והייחודיים בצה״ל, שאליו מתמיינים כל שנה מאות מועמדים. אורך הקורס הינו שנה וחודשיים והוא מתחלק לשני שלבים מרכזיים – שלב ״בסיסי״ ושלב ״ייעודי״. מדובר בקורס התנדבותי, מאתגר, מקצועי וערכי. עם סיום הקורס, מוענקים לבוגרים דרגת הסמל, רישיון צלילה (שני כוכבים) וסיכת צוללן. עם המסיימים את הקורס היוקרתי, נמנה גם סמל ג’ מרחובות.

סמל ג’ למד בתיכון באזור מגוריו והרחיב פיזיקה וספורט. בזמנו הפנוי אוהב לשחק כדורסל ואף שיחק באופן תחרותי בעבר.

על הקורס ועל הקשיים שחווה בו ג’ מספר: “המקום הזה נותן לך המון כלים לחיים שאתה לא מקבל במקומות אחרים. אני חושב שזה מה שאתה מרוויח כשאתה מתגייס לשייטת הצוללות ועושה פעולות חשובות שתורמות הרבה למדינה. האתגר הוא בלתי פוסק וכל הקורס אתה מאתגר את עצמך יותר. אתה מבין שאתה לא יכול לוותר כי אתה רוצה להיות הגרסה הכי טובה של עצמך”. עוד הוא מוסיף שאי אפשר להקטין ראש ושצריך ללמוד ולשאוף להצליח. “לכל אורך הדרך אתה נמצא עם חברים שעוברים הכל יחד איתך והם נשארים איתך לכל החיים”.

סמל ג’ מצפה להתחיל את שירותו בשייטת הצוללות בכיליון עיניים: “אני רוצה להיות כמה שיותר משמעותי ותורם, שמענו ולמדנו על הרבה דברים מעברה של השייטת והייתי רוצה לחוות גם דברים כאלו. זה כל כך לא מובן מאליו לשרת במקום כל כך משמעותי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן