news08.net/ads.txt

גאוה מקומית: סמ”ר עדי ברקאי נבחרה למצטיינת הנשיא ליום העצמאות ה-74

סמ”ר עדי ברקאי, משרתת כפרמדיקית היחידה בגדוד 46 של חיל השיריון. עדי, קיבלה את אות ההצטיינות בזכות היכולות הגבוהות שהפגינה ומסירותה לתפקיד. 

בין כלל מצטייני נשיא המדינה יצחק הרצוג לכבוד יום העצמאות ה-74, נבחרה סמ”ר עדי ברקאי מרחובות. בתיכון, למדה עדי בבית הספר “פלך” שבקריית עקרון ובזמנה הפנוי, הדריכה חניכים בתנועת הנוער בני עקיבא. עדי התגייסה לצה”ל באוגוסט 2019 בעקבות אחיה שהיה קצין בחיל השריון. היא התחילה בקורס פרמדיקים שארך כשנה וארבעה חודשים ובסיומו, ביקשה להשתבץ בחיל השריון. מאז, היא שם. עדי היא הפרמדיקית היחידה בגדוד והיא אחראית על הכוננות לאירועים מבצעיים ועל האימונים לאירועים רפואיים גדולים בגדוד.

“ההשראה שלי היא המפקדת שהיתה לי, מי שהכניסה אותי לתפקיד, חנכה אותי, ולמרות כל העומס דאגה לי ולצרכיי האישיים לאורך כל הדרך” היא מספרת בהתרגשות. אני מאוד מתרגשת לקבל את ההצטיינות. אני מרגישה שזכיתי להיות משמעותית בתפקיד שלי ואני נהנית ממנו מאוד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן