גאווה מקומית: עדן גלסקי מקריית אונו ייצגה את ישראל בתחרות שירה בינלאומית באיטליה

עדן גלסקי, תלמידית כיתה ז’ בקריית אונו זכתה בפרס “חברה מיוחדת” בתחרות | כל הכבוד לעדן!

עדן גלסקי, תלמידת כיתה ז’ בחטיבת הביניים פרס בקריית אונו, הוזמנה ללשכת ראש העיר, ביחד עם הוריה, לאחר שזכתה לאחרונה בתואר הנכבד “חברה מיוחדת” בתחרות השירה הבינלאומית לילדים שהתקיימה בעיר סאן רמו שאיטליה.

SanremoJunior2024, תחרות בה עדן ייצגה את ישראל, הינה תחרות המתקיימת כל שנה כחלק פסטיבל שירה בינלאומי הוותיק בעולם, שמתקיים כבר 25 שנה.

השנה הגיעו לתחרות נציגים ונציגות ממדינות רבות בעולם וכל נציג ביצע שיר באנגלית בליווי תזמורת חיה של 30 נגנים.

עדן, שכבר הופיעה בתחרות לפני כשנתיים וזכתה במקום השלישי והמכובד בקטגוריה לבני גילה, סיפרה כי השנה הגיעו הרבה יותר משתתפים מבעבר. הדבר לא מנע ממנה להצטיין ולקבל את התואר הנכבד “חברה מיוחדת”.

עדן והוריה, הדס ומיכאל, שיתפו את מיכל רוזנשיין, ראש העיר, בחוויות מהתחרות וסיפרו על אהבתה של עדן לעולם השירה והמשחק כבר בילדותה. מגיל 6 היא שרה בלהקה, מקליטה שירים לערוץ הופ ילדות ישראלית, משתתפת בהצגות והפקות שונות ובימים אלה מדובבת, וגם משחקת בתפקידים שונים בהצגות “צלילי המוסיקה” ו”סלאח שבתי”.

מיכל רוזנשיין, ראש העיר קריית אונו ברכה את עדן גלסקי, התפעמה מהישגיה הנפלאים הן כשחקנית צעירה בהצגות תיאטרון המופיעה ברחבי הארץ והן כזמרת מוכשרת והעניקה לה מגן הוקרה.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

 

 

 

 

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן