news08.net/ads.txt

גאווה מקומית רב סמל בכיר ירון מצטיין הקורס

ביום רביעי ה-9 בנובמבר 2022, סיים רס”ב ירון מאופקים קורס בן שמונה שבועות, הידוע בשם פו”ם גדעון, בבית הספר לפיקוד לנגדים שבמכללות הצבאיות. על תפקודו בקורס ועל עבודתו הקשה זכה ירון בתואר מצטיין מחזור כ”ד של הקורס.

בית הספר לפיקוד לנגדים הוא מרכז ההכשרה והפיתוח למנהיגות של הנגדים בצה”ל, בבית הספר שני קורסים, פו”ם גדעון, לנגדים בתפקידים בכירים, ופו”ם איתן, לנגדים הנכנסים לקבע מובהק.
בבית הספר זוכים הנגדים להיכרות עמוקה עם צה”ל, עם מדינת ישראל ועם החברה הישראלית, הנגדים מסיירים באתרים משמעותיים בארץ וזוכים להרצאות מאנשים משפיעים מצה”ל ומהאזרחות. הקורס הוא הזדמנות עבור הנגדים לפתח את עצמם כמנהיגים וכמפקדים ביחידות בהם הם משרתים. בקורס הם זוכים להזדמנות לאתגר את עצמם, להוביל, להנהיג וללמוד כיצד להיות נגדים מובילים, משפיעים ומודל לחיקוי לחיילים שלהם. ירון גדל בדימונה והוא הבן השמיני להוריו, כיום הוא מתגורר באופקים. הוא התגייס לצה”ל בשנת 1996 כלוחם נ”מ בחיל האוויר, השתתף במספר אירועים מבצעיים בתפקיד ולאחר מכן עבר לתפקיד מ”כ ורס”פ טירונים. לאחר מספר שנים בתפקיד עבר לתפקיד רס”ר מגמת הפיקוד ביחידות ההגנה האווירית של צה”ל, שם לקח חלק בהקמת יחידה 820, ביצע מספר משמרי כבוד עבור בכירים בהנהגת הצבא והמדינה והכשיר דורות רבים של מפקדים במערך ההגנה האווירית של צה”ל. בסוף הקורס נכנס ירון לתפקידו החדש כמפקד מחנה ביסל”א (בית הספר להגנה אווירית) שם יהיה ממונה על תפעול הבסיס ועל הסדר והמשמעת בו.

רס”ב ירון מספר על התחושות כמצטיין הקורס: “מבחינתי, קורס פו”ם גדעון הוא קורס מתנה לכל נגד בכיר בצה”ל, קורס שמעניק ארגז  של כלים פיקודיים. אני התחברתי מאוד לתכנים שבקורס, הגעתי מבסיס שחי ונושם פיקוד 24/7 ועדיין למדתי דברים רבים בקורס.
התרגשתי מאוד ממעמד מצטיין הקורס, זכיתי בצוות מושלם ומפקדת לדוגמה והייתה לי את הזכות לשמש כחניך תורן בצוות. אני נכנס לתפקיד מפקד המחנה ביסל”א 883 כשאני מוכן לתפקיד, מוכן לפקד על הנגדים, החיילים הסדירים והאזרחים עובדי צה”ל שתחתיי, ואפעל מתוך ערכים והזכות הגדולה לשרת בצבא הגנה לישראל.”

גאים בך ירון!

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן