news08.net/ads.txt

גביע המדינה: בתום הארכה ופנדלים, הפועל חיפה ניצחה את מכבי עירוני אשדוד

משחקי סיבוב ח’ של גביע המדינה: הפועל חיפה ומכבי עירוני אשדוד מסיימות בתיקו 1:1 בתום 90 הדקות, עוברות להארכה ללא שינוי בתוצאה. בתום פנדלים, הקבוצה של רוני לוי עולה לסיבוב הבא

איזו דרמה במגרש הסינטטי באשדוד! מכבי עירוני אשדוד בהובלת המאמן ברוך דגו הפסידה להפועל חיפה במשחקי סיבוב ח’ של גביע המדינה. הקבוצה של דגו התעלתה על עצמה והוכיחה משחק ראוי בהחלט מול החבורה של רוני לוי בתום משחק מורט עצבים, שכלל שוויון, הארכה ופנדלים – חיפה עלתה לשלב הבא.

אשדוד – הממוקמת תשיעית בליגה א’ דרום אירחה הערב (חמישי) את הפועל חיפה. השער הראשון במשחק נרשם רק במחצית השנייה. בדקה ה-58, היציעים בצהוב כחול רעדו כאשר עירוני אשדוד עלתה ליתרון 0:1. יאן בנבניסטי הגיע לכדור רוחב שהועבר מצד שמאל ובעט פנימה.

בדקה ה-83 הגיע השוויון. מוחמד קמארה הגביה כדור טוב מאגף שמאל, איתי בוגנים נגח פנימה וקבע את התוצאה בתום 90 הדקות. השופט שרק להארכה, בסיומה נשמר התיקו בין הצדדים שיצאו לפנדלים.

צפו בפנדלים:

הפועל חיפה: גיא מלמד (2:1), פליפה סנטוס (3:2), ניב טובול (4:2), מוחמד קמארה (5:3)

עירוני אשדוד: איתן קומיסרוב (2:2), מזרחי החמיץ, עידו בנבנישתי (4:3)

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

צילום: לאונאל בר שלום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן