גבי גאון הצהיר: “מתמודד לקדנציה נוספת במזכרת בתיה”

גאון: “יחד עם חבריי לתנועת משב אנו עומדים לרשותכם במלוא כוחנו נחושים ונרגשים להמשיך ולהוביל את מזכרת בתיה גם בשנים הבאות”

ראש מועצת מזכרת בתיה גבי גאון, הצהיר כי הוא יתמודד בבחירות הקרובות שייערכו ב-31.10.23 – שוב.”

“לאחרונה אני נשאל על ענייני הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בקרוב. תושבים שמציעים עצמם לעזור, לסייע ולהתנדב. זה מרגש ומחמם את הלב ותודה גדולה על כך”, כתב ברשומה ארוכה בפייסבוק. “אני מתמודד לקדנציה שניה לראשות המועצה כדי להמשיך בשליחות החשובה שהפקדתם בידיי לפני כחמש שנים. ב-31/10 אבקש שוב את אמונכם בי ובשותפיי לדרך וביחד נמשיך להצעיד את המושבה שלנו קדימה. אני רואה בכך זכות מיוחדת וגדולה.

אנו מאמינים שאתם רואים את הטוב שנעשה כאן בקדנציה הזאת: את הרוח השונה, את הדלת הפתוחה, את העשייה הענפה בכל תחומי חיינו ומרגישים היטב את השקט החיובי במושבה.

הדברים אינם קורים מאליהם ואנו נמשיך בכל המרץ שהטוב הזה יימשך. אז צירפתי כאן סקירה חלקית של כ-50 פרוייקטים שביצענו – ויש עוד עליהם נרחיב בהמשך. כל הפירוט בתגובה הראשונה. מוזמנים לשתף הלאה.

חשוב להדגיש כי העשייה לא פסקה לרגע גם לנוכח שנתיים של קורונה ו-5 מערכות בחירות ארציות ששיתקו את המדינה ופגעו ביכולת לתפקד ולגייס משאבים למועצה.

לא ארחיב כאן על תנאי הפתיחה שקיבלנו – גרעון גדול (שצומצם מכ-15 מליון ש”ח לפחות מ-5 מליון ש”ח), קושי תקציבי, ארגון שאינו מותאם ועדכני למשימותיו, העדר תכניות עבודה מסודרות ועוד.

העשייה הרבה הפכה את מזכרת בתיה ליישוב המבוקש ביותר באזור עם רמת חיים מלאה בטוב.

ההישגים הרבים: הצטיינות בחינוך ובנתוני הגיוס, השקעה בנוער, חיזוק הקהילתיות לכלל הגילאים, שיפור חזות וניקיון היישוב, שקיפות ומינהל תקין, ניהול המשאב האנושי, קידום תחום התחבורה, פיתוח הרחובות והתשתיות, ניהול אחראי של הכסף שלנו ללא כל העלאת ארנונה מצד המועצה, הגדלת תקציב החינוך ושיקום בית הכנסת הגדול – הם רק תמצית של הפעילות הענפה ביישוב.

ולא פחות חשוב, כל זה נעשה במסגרת מדיניות של שירותיות, הגינות, שקיפות, שיתוף, יחס מכבד לכל התושבים, דלת פתוחה ובגישה של “בגובה העיניים”.

הצלחנו למנוע את הפיכת המושבה לעיר באמצעות צמצום יחידות הדיור המתוכננות שחלקן יהיו בעדיפות לתושבי המקום. מזכרת בתיה תשאר מושבה כל עוד אני שליח הציבור שלכם.

היקף המשאבים שגייסנו מגופי המדינה, למרות המצב המורכב, הוא חסר תקדים.

אנו עמלים כל העת גם על מימוש התכניות שלנו קדימה – בחינוך, בקהילה, בינוי הפארק הטכנולוגי, קאנטרי, כביש 6, חזות היישוב, פינוי בינוי בשיכונים הוותיקים, דיור בעדיפות לבני המקום, דיור לגיל השלישי וכו’ – כי יש עוד רבות לשפר, לעשות ולקדם והמלאכה רבה.

יחד עם חבריי לתנועת משב אנו עומדים לרשותכם במלוא כוחנו נחושים ונרגשים להמשיך ולהוביל את מזכרת בתיה גם בשנים הבאות”.

◼️ לקבוצת החדשות במזכרת בתיה לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-הבמה הפוליטית >> לחצו כאן

צילום: גבי גאון - פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חגית
חגית
8 months ago

וואלה ממש הגאון ממזכרת… שיירד מהעץ ויראה את מה שנשאר מהמושבה האהובה שלנו… לא עשה כלום… ולא יעשה כלום… ה-31 באוקטובר אומרים לו גבי תודה… ומחליפים ראש מועצה

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חגית
חגית
8 months ago

וואלה ממש הגאון ממזכרת… שיירד מהעץ ויראה את מה שנשאר מהמושבה האהובה שלנו… לא עשה כלום… ולא יעשה כלום… ה-31 באוקטובר אומרים לו גבי תודה… ומחליפים ראש מועצה

דילוג לתוכן