news08.net/ads.txt

גבי גאון מגייס גורמים נוספים למיגור השריפות החקלאיות סביב המושבה

כחלק מפעילות המועצה למיגור תופעת השריפות החקלאיות סביב המושבה, התקיימה השבוע פגישה נוספת עם כוח המשימה אותו גייסה המועצה לנושא, בהשתתפות ראש המועצה, גבי גאון, חבר המועצה ויו״ר ועדת איכות הסביבה, דביר צמח ונציגים ממשרד איכות הסביבה, רשות הטבע והגנים (יחידת ינשוף), כיבוי אש, משטרת ישראל ומהמועצה האזורית גזר.

במהלך השיחה נדונו אפשרויות המניעה, האכיפה וההסברה בנושא, והוחלט על הרחבת שיתוף הפעולה עם הגורמים השונים. ראש המועצה שב והדגיש כי מזכרת בתיה תלחם על זכות תושביה לאיכות חיים בכל הכלים העומדים לרשותה, לרבות שימוש באמצעים טכנולוגיים וכלים משפטיים למיצוי הדין כנגד הפעילות העבריינית.

על מנת להעלות את מודעות המשרד להגנת הסביבה לנושא, מבקשת מועצת מזכרת בתיה מכל תושב המריח ריח שריפה או נתקל בכל מפגע סביבתי אחר, לעדכן באופן מיידי את מוקד הסביבה של המשרד בטלפון: 6911*, וכן את המוקד היישובי 107 בוואטסאפ למספר 050-4007254 או בטלפון למספר 08-9371107.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן