news08.net/ads.txt

גבי גאון נפרד מרפי חמאוי ז”ל: “כתלמיד, ראיתי בו מופת ודוגמא”

אחד המורים האהובים באשדוד רפי חימאוי, הלך היום (שני) לעולמו לאחר שנאבק במשך חודשיים בנגיף הקורונה. חימאוי היה מורה לספורט במקיף ג’ בעיר ולפני כחודשיים נדבק בנגיף הקורונה.

במשך כחודשיים נאבק רפי בנגיף, אך כל פעם הצליח הנגיף להשתלט על תא אחר בגופו עד שהכריע אותו. רפי חמאוי ז”ל היה בן 64 בלכתו ולפני שנדבק בנגיף היה אדם בריא לחלוטין. חימאוי שימש כמורה לחינוך גופני במקיף ג וכמאמן אתלטיקה בעיר. בעברו היה אלוף הארץ בריצה ל-100 מטר ושימש כמאמן הכושר של מ.ס אשדוד. חימאוי ז”ל הותיר אחריו אשה ו-3 ילדים. מועד הלוויתו יפורסם בהמשך.

ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון, הספיד את חימאוי שהיה תלמידו בעבר: “רפי היה איש ספורט בכל רמח איבריו וחינך דורות של תלמידים לאורח חיים בריא. בצעירותו היה אלוף ישראל בריצת 100 מטר לשליחים. כתלמיד, ראיתי בו מופת ודוגמא לכולנו לא רק בענייני ספורט אלא באנושיות ובאצילות בה נהג בנו ובכל אדם שפגש. בתקופה האחרונה חלה רפי בקורונה ולאחר מאבק קשה הוא נפטר היום. יהי זכרו ברוך”.
עוד הוסיף גאון: “תושבים יקרים, נוכח העליה בהיקף התחלואה הלאומית והמקומית, אני קורא לכולנו להקפיד על ההנחיות, כי זאת הדרך היחידה לשמור על הבריאות שלנו עד מציאת החיסון”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן