news08.net/ads.txt

גדעון סער: “אין משימה דחופה וחשובה יותר עם מההתמודדות עם ארגוני הפשיעה בחברה הערבית”

סגן רה”מ ושר המשפטים, גדעון סער: ״אין משימה דחופה וחשובה יותר עם מההתמודדות עם ארגוני הפשיעה בחברה הערבית ואין דבר מסוכן יותר לישראל אם ניכשל במשימה הזו”. את הדברים אמר בכנס ה-20 של המכון למדיניות נגד טרור באוניברסיטת רייכמן.

סער התייחס לפשיעה המאורגנת בחברה הערבית ואמר: “אין משימה דחופה וחשובה יותר מההתמודדות עם ארגוני הפשיעה בחברה הערבית ואין דבר מסוכן יותר לישראל אם ניכשל במשימה הזו. כשר המשפטים אביא לכנסת חבילת חקיקה בנושא וזה יעד מרכזי של הממשלה הנוכחית. מדובר בפשיעה מאורגנת שהולכת ומשתלטת על עוד ועוד ענפים כלכליים, חודרת לרשויות המקומית ומולה המדינה צריכה לצאת למערכה – דבר שהוזנח במשך שנים ארוכות. היום הנושא הזה מטופל ברצינות, החקיקה הראשונה שהבאתי הייתה עונשי מינימום על סחר ואחזקה בנשק בלתי חוקי. אביא למושב החורף חקיקה רחבה נוספת. מערכת המשפט תירתם לטובת המשימה הזו על כל חלקיה. המדינה צריכה לעקור מהשורש את הפשיעה הזאת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן