news08.net/ads.txt

גדרה אומרת תודה לחייליה

המסורת נמשכת: שבוע ההוקרה לחיילי גדרה יתקיים בין התאריכים 28.6-6.7, זו השנה השנייה

זו השנה השנייה שגדרה מקיימת את שבוע ההוקרה לחיילי המושבה ב…תודה. בין התאריכים 28.6-6.7 ייערכו מספר אירועים ברמה ארצית לאוכלוסיות היעד השונות וכן אירועים מקומיים בהובלת הרשות המקומית בשיתוף האגודה למען החייל סניף גדרה. המטרה היא כמובן להוקיר הערכה לחיילים המשרתים בצה”ל ובגופי הביטחון השונים על פועלם ומסירותם לשמירה על ביטחון מדינת ישראל. מעיריית גדרה נמסר כי “זוהי הזדמנות נפלאה לחזק את ערך השירות ולהגביר את המוטיבציה לשירות משמעותי לחיילנו ולתושבי גדרה לתמוך בחיילנו ולהביע את הערכתנו, הזדמנות נפלאה לחזק את ערך השירות ולהגביר את המוטיבציה לשירות משמעותי לחיילנו”.

לוח האירועים כולל פעילות של מתנדבי סניף גדרה שיפגשו את החיילים בתחנות ההסעה בגדרה ויחלקו להם שי, מוצרי מאפה חמים ושתייה. מתנדבי האגודה יגיעו גם לבסיסים ויפתיעו חלק מהחיילים החוגגים את יום הולדתם בשבוע זה. באחת הפעילויות תיערך הצדעה למתגייסים בפארק יהושע בת”א כאשר הסעות ייצאו מרחבות בתי הספר דרכא, בגין ורמון ובנוסף גם ביקור אצל חיילים המאושפזים בבית החולים קפלן ברחובות עם נציג הרשות ויו”ר האגודה יגאל גלסנר. כמו כן, עשרות רשתות מובילים יציעו לחיילים הטבות צרכניות מיוחדות בהצגת תעודת חוגר/קצין.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן