news08.net/ads.txt

גדרה: ברוב קולות אושרו מינויים של סהר רווח, יקותיאל תנעמי וציון ידעי לתפקיד סגן ראש המועצה והרכבי וועדות החובה במועצה המקומית

אמש התכנסו חברי המועצה המקומית גדרה, לישיבה מן המניין. במסגרת הישיבה הועלו להצבעה מינויים של הרכבי וועדות החובה ובתוך כך גם מינויים של סהר רווח, יקותיאל תנעמי וציון ידעי לתפקיד סגן ראש המועצה.

כמו כן, חברי המועצה אישרו ברוב קולות את הרכבי ועדות החובה והרשות. לפי תוצאות ההצבעה נקבע כי דני דורון יעמוד בראשות ועדת המשנה לתכנון ובניה, ועדת ביטחון וחירום ובראשות הוועדה החקלאית. חברי המועצה הטריים, ענת טל ואסף דרבה יעמדו בהתאמה בראשות הרכבי הוועדה להנצחת זכרם של נרצחי הטרור ובראשות הוועדה לקליטת עלייה. כמו כן, אישרו חברי המועצה את מינויו של אליאב מזגני לעמוד בראשות ועדת המכרזים וועדת ספורט. בהמשך הערב, מונו הסגנים החדשים, ציון ידעי ויקותיאל תנעמי לעמוד בראשות הוועדה לאיכות הסביבה, ועדת שמות, ועדת מלגות והוועדה בנגע הסמים. את תפקיד יושב הראש של וועדות המל”ח והוועדה למיגור האלימות, לקח על עצמו ראש המועצה, יואל גמליאל, לאחר שאושר על ידי חברי המועצה ברוב קולות.

ראש המועצה, יואל גמליאל: “אני גאה ושמח לראות את כלל חברי המועצה משתלבים בעשייה הציבורית, הרכבי הוועדות, ומינויי הסגנים חשובים ומשפיעים באופן ישיר על איכות החיים במושבה, טיב השירות לתושב והיכולת של המועצה לצלוח את האתגרים העומדים בפני הרשות. אני יודע שבעזרת בעלי התפקיד החדשים בהרכבי הועדות השונות, הנוגעות לכל אחד ואחת מתושבי המושבה, נוכל לממש את החזון שלנו למציאות”.

במעמד זה שיבח גמליאל את עובדי המועצה, על רקע ההכנות בגדרה לקראת חג הפסח הקרב ובא “בהזדמנות זו, על כולנו להודות לעובדי המועצה ומנהלי האגפים, הפועלים לילות כימים להכנת המושבה והכשרתה לחג הפסח הקרב ובא”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן