news08.net/ads.txt

גדרה: המועצה הדתית בשיתוף המועצה לישראל יפה מקיימים את תחרות “בית כנסת נאה בישראל”

גדרה נבחרה לארח את כנס ההסברה של תחרות “בית כנסת נאה בישראל” מטעם המועצה לישראל יפה – ראשי המועצות הדתיות מרשויות שונות התכנסו ובאו אל הספריה הציבורית בגדרה שם התקיים אירוע רב רושם נערך במעמד שר הדתות, ח”כ איציק וקנין ובמעמד ראש המועצה המקומית, יואל גמליאל.

המדובר בכנס הסברה ראשוני לתחרות “בית כנסת נאה בישראל” תשע”ט – פיילוט שהמועצה הדתית בגדרה מהווה את חוד החנית מקרב המועצות הדתיות בכל רחבי הארץ כאשר אחת מן המטרות של תחרות זו היא העלאת חשיבות החיבור שבין בית הכנסת על מסריו השונים, לחברה ולקהילה.

ראש המועצה יואל גמליאל נשא דברי פתיחה והצלחה למשתתפים בתחרות. “תודה למועצה הדתית גדרה אשר יזמה, יחד עם המועצה לישראל יפה, את התחרות”, אמר גמליאל. “אנחנו גאים לארח ולקיים את ההיערכות הראשונית בגדרה”.

בתוך כך, המועצה לישראל יפה, באמצעות מנהלת הסניף המרחבי באשדוד, חנה שובל, ובשיתוף המועצה הדתית בגדרה בראשות שלמה תנעמי, מעמידה לרשות המשתתפים / הגבאים את הכלים והעזרה בהיערכות לתחרות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן