news08.net/ads.txt

גדרה: המרוץ המסורתי ימשיך להיות על שם עידו ברוך ז”ל – כחותם בלב המושבה

איילה גשו בקטגורית הגברים ואורית קישלנסקי בקטגורית הנשים זכו במרוץ מהווה את שיא אירועי חנוכה ויום הולדתה ה-138 של המושבה

זו השנה השנייה שמרוץ גדרה מתנהל כסדרו, לאחר שנת קורונה בה לא התקיים המרוץ והשנה יותר מתמיד המסורת היישובית ריגשה ואיחדה את גדרה כמשפחה גדולה שכן המרוץ כולו הוקדש לזכרו של סמ”ר עידו ברוך, לוחם סיירת גבעתי בן גדרה שנהרג מוקדם יותר השנה מירי לעבר עמדה צבאית ליד שבי שומרון.

עידו ברוך ז”ל היה צעיר יפה תואר, כריזמטי, מלא בערכים, שמחת חיים ואופטימיות. עידו היה חניך ומדריך בתנועת הצופים, אהוב ונערץ שנקטף בטרם עת בזמן שהגן על תושבי המדינה שהוא כל כך אהב. עצב גדול נפל על המושבה עם הבשורה המרה ומרוץ זה ימשיך להיות על שמו כחותם בלב המושבה – כך נמסר לפני דקות אחדות מהמועצה.

האווירה במרוץ הייתה שמחה ומרגשת, אלפי אנשים הגיעו להשתתף ואוטובוסים מלאים של חיילים וחיילות סיירת גבעתי הגיעו לרוץ ולחלוק כבוד לחברתם לסיירת, עידו. כל הרצות והרצים לבשו חולצות סגולות לזכרו, אימו עינב נשאה דברים ואמרה שזו המורשת שהשאיר אחריו – לעשות טוב ולקבל טוב, יואל גמליאל ראש המועצה נשא דברים לפני הזנקת המרוץ ואמר כי “כולנו משפחה אחת גדולה כאן בגדרה ומחבקים את משפחתו של עידו”.

המרוץ כלל בתוכו שלושה מסלולים תחרותיים: 10 ק”מ, 5 ק”מ ו-2 ק”מ ומסלולים עממיים למרחקים של 1.2 ק”מ ו-300 מטר. לזוכים במקומות הראשונים חולקו פרסים כספיים בסך של אלפי שקלים. במסגרת המקצים העממיים השתתפו קבוצות רבות של ילדי גנים מקומיים ומשפחות רבות שניצלו את סוף השבוע האחרון שלפני חנוכה לפעילות משותפת מגבשת ומאתגרת. לצידם הגיעו מאות רצים מקצועיים מרחבי הארץ שהשתתפו במרוץ שכבר הפך למסורת. איילה גשו ואורית קישלנסקי הזוכים בשני המקומות הראשונים ואלו הזמנים של הזוכות והזוכים:

מקום ראשון גברים 10 ק”מ – איילה גשו (תוצאה של 30:07)

מקום שני גברים 10 ק”מ – מגוס טסמה (תוצאה של 30:54)

מקום שלישי גברים 10 ק”מ – ג’מבר מלקומו (תוצאה של 31:04)

מקום ראשון נשים 10 ק”מ – אורית קישלנסקי (תוצאה של 44:56)

מקום שני נשים 10 ק”מ – ג’סיקה קמיר (תוצאה של 47:04)

מקום שלישי נשים 10 ק”מ – רותם טל (תוצאה של 47:51)

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “מרוץ גדרה ה-5 לזכרו של סמ”ר עידו ברוך ז”ל הגיע לסיומו. תודה לכל הרצות והרצים שלקחו חלק במרוץ, ברכות לזוכים במקצים השונים. שמחתי לראות היום אלפי רצים ומעודדים ממלאים את רחובות גדרה ומוכיחים שאהבת הספורט והחיים יותר חזקים מכול דבר. גדרה מובילה באיכות חיים ומעודדת אורח חיים בריא וספורטיבי לאורך כל השנה”.

צילום: דוברות המועצה המקומית גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן