news08.net/ads.txt

גדרה: מבוטחי מאוחדת השתתפו במבצע חיסוני שפעת

קופת החולים מאוחדת קיימה הפנינג חיסוני שפעת בקרב מבוטחיה במושבה, באמצעות מרפאה ניידת, במבצע מיוחד יזום על ידי מנהלת מרחב יוכי מאיר ומנהלת סיעוד קטי דידיק בשיתוף פעולה של צוות מרפאת גדרה בהובלתה של מנהלת מרפאה מיכל עמיר מנשה.

רבים מתושבי גדרה המבוטחים במאוחדת הגיעו לקבל חיסון שפעת לפי תורים שנקבעו להם מראש, על ידי האחות אור פרידלנדר והאח מוחמד שיבלי.

לדברי מנהלת הסיעוד המרחבית קטי דידיק, “למבצע הייחודי הגיעו מבוטחים מקבוצות סיכון שונות כמו חולים כרוניים, ילדים והוריהם. כמו כן, הרחבנו את מתן החיסונים לכלל לקוחות מאוחדת, לאחר שחיסנו את מרבית המבוטחים הנמצאים בקבוצות הסיכון. חשוב לציין כי מאוחדת מאפשרת לכלל חברי הקופה להתחסן בתיאום תור מראש בקלות ובמהירות באתר מאוחדת, באפליקציה או במוקד 3833* ואני קוראת לכלל מבוטחינו להקדים ולבצע חיסון שפעת, בכדי להגן על בריאותם”.

(צילום: יח”צ מאוחדת)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן