גדרה מובילה בחינוך- אומרים תודה לצוותי החינוך!

ראש המועצה יואל גמליאל נפגש השבוע עם מנהלות ומנהלי בתי הספר בגדרה והודה להם על עוד שנת לימודים מצוינת

ראש המועצה יואל גמליאל נפגש השבוע עם מנהלות ומנהלי בתי הספר בגדרה והודה להם על עוד שנת לימודים מצוינת.

החינוך בגדרה כבר מזמן הפך לשם דבר המוביל את היישוב לביקוש גבוה ומייצר הגירה חיובית, בתי הספר האיכותיים, המחויבות לכל תלמיד ותלמידה, אחוזי הבגרות הגבוהים וההישגים שרק ממשיכים לנסוק מעלה הם תוצאה של מהפכה חינוכית עצומה שהוביל ראש המועצה יואל גמליאל יחד עם מנהלת אגף החינוך ענת קוך, מנהלי ומנהלות בתי הספר והצוותים החינוכיים והמנהלתיים.

השבוע התקיים פורום מובילי החינוך בגדרה בניצוחה של מנהלת אגף החינוך ענת קוך, לפגישתו האחרונה לשנת הלימודים תשפ”ג. פורום זה מורכב ממנהלות ומנהלי בתי הספר בגדרה, אשר נפגשים אחת לחודש לאורך שנת הלימודים בכדי לשמור על אחדותה וליכודה של מערכת החינוך בגדרה, להוביל תוכניות חינוכיות יישוביות ולפתח את החדשנות החינוכית ביישוב.

לפגישה החודשית של הפורום הגיע ראש המעוצה יואל גמליאל, בכדי להודות למנהלים ולמנהלות באופן אישי לקראת סיומה של שנת הלימודים המוצלחת תשפ”ג. גמליאל: לקראת סיומה של שנת הלימודים המוצלחת תשפ”ג, הגעתי לכאן היום לפורום מובילי החינוך של המושבה, בכדי להודות לכם, מנהלות ומנהלי בתי הספר, באופן אישי. אני מודה לכם על עבודת החינוך המצוינת וההשקעה הרבה שאתם משקיעים לאורך כל שנת הלימודים יחד עם צוותי החינוך והמנהלה למען חינוך נערות ונערי היישוב גדרה.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן