news08.net/ads.txt

גדרה מובילה בחינוך

על פי הנתונים – בגדרה לא מוותרים על אף ילד/ילדה 

לאחרונה התפרסמה התמונה החינוכית של משרד החינוך המציינת נתונים לגבי החינוך בכל רשות בארץ לשנת תשפ”ד. בתוך כך, אחד הנתונים המשמעותיים שפורסמו הוא אחוזי ההתמדה של תלמידי ותלמידות היישובים השונים לצד אחוזי הנשירה.

נתון זה הינו משמעותי בשל כך שהוא מעיד על טיפוח התלמידות והתלמידים בכל יישוב. על פי התמונה החינוכית, בגדרה אחוזי התמדה מאוד גבוהים העומדים על 93.4% ללומדים ברשות כאשר הממוצע הארצי עומד על 80.8% בלבד. יצויין, כי בשנה הקודמת, אחוזי ההתמדה עמדו על 91.6%  בגדרה. כלומר, ישנה עלייה באחוזי ההתמדה. לצד זאת, אחוזי הנשירה של תלמידים/ות תושבי/ות בגדרה הם אפסיים ועומדים על 0.3% בלבד, כאשר הממוצע הארצי עומד על 1.1%.

נתונים אלה מעידים על מדיניות החינוך במושבה שעל פיה לא מוותרים על אף ילד / ילדה. בגדרה ההשקעה היא בכל תלמיד ותלמידה לאורך כל הדרך, החל מהגיל הרך ועד הבגרות והתוצאות ניכרות.

מנהלת אגף החינוך ענת קוך: “נתונים אלה מרגשים אך אינם מפתיעים. אנו מקפידים לייצר סביבה חינוכית מיטבית בה יש מקום לכל ילדה וילד ובתוך כך דואגים לטפח ולבחון את הצרכים העולים בקרב כל תלמיד ותלמידה על מנת להעניק להם ולהן את המעטפת הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורם ועבורן. זוהי המדיניות אותה מוביל ראש המועצה ולשמחתי, ישנו שיתוף פעולה מלא בקרב צוותי החינוך בגדרה. אני מודה לכל העוסקים במלאכת החינוך על שיתוף הפעולה המלא. בזכות העשייה החינוכית המשותפת אנו מצליחים להגיע לתוצאות שמדברות בעד עצמן. בהזדמנות זו אני מאחלת לקהילת גדרה שנה טובה ומוצלחת”

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן