news08.net/ads.txt

גדרה מחבקת את משפחות נשות ואנשי המילואים

מוקד ייעודי, סיוע ליולדות, סיוע בציוד לנשות ואנשי המילואים ומחוות שמחממות את הלב, הם רק חלק מהמחוות לנשות ואנשי המילואים תושבי הישוב.

המועצה המקומית גדרה יחד עם מרכז אופק מחבקת את משפחות נשות ואנשי המילואים בימים מורכבים אלה.

מתחילת הלחימה התגייסו עשרות תושבי/ות גדרה למילואים. כבר מהרגע הראשון, נפתח מוקד ייעודי במרכז אופק למשפחות המילואימניקים/יות לסיוע בצרכים שונים העולים בהתנהלות הבית. מעבר לכך, בוצעו מחוות שונות להוקרת התגייסותם הן של המילואימניקים/יות לכוחות הבטחון והן לבני ובנות משפחותיהם הנמצאים בעורף.

חלק מן המחוות כללו, מעבר להקמת מוקד ייעודי כלל חלוקת חלה ועציץ למשפחות, סיוע בצרכים שונים הקשורים להתנהלות הבית כגון קניות, שי למשפחות הכולל חם-צוואר וכובע סרוג שהינם עבודת יד של קהילת “סורגות בקהילה”, חלוקת ציוד למילואימניקים/יות, סיוע ליולדות ולמשפחות בהן תינוקות עד גיל שנה באמצעות שילוב בני ובנות נוער שהגיעו לבתיהן ועוד.

תודה מיוחדת לסא”ל במילואים, אפרת ג’מו, היוזמת את הפעילות ומרכזת אותה בהתנדבות סביב השעון במרלוג במרכז אופק וכן, לאור כהן על השותפות המלאה בפעילות שיצא בעצמו למילואים.

משפחות מילואימניקים/יות הצריכות סיוע מוזמנות לפנות לטלפון 052-4481510.

יואל גמליאל ראש המועצה: “גדרה היא משפחה אחת גדולה, אנו מוקירים כל אחד ואחת מחיילי/ות המילואים על ההתגייסות ונמצאים עבור בני ובנות משפחותיהם לכל דבר ועניין. תודה למרכז אופק על העשייה הרבה. לחיילי/ות המילואים, אנו מודים לכם/ן על המאמץ הלאומי, שמרו על עצמכם וחזרו הביתה לשלום. יחד ננצח!”

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן