news08.net/ads.txt

גדרה: מיטל קדוש, יו״ר ועד הגנים הישובי פרשה מתפקידה: “הצלחנו לעשות דברים שלא עשו באף ישוב”

בסוף השבוע פרשה מיטל קדוש, יו”ר ההורים העירוני מתפקידה. להורים כתבה קדוש: “לפני שש שנים היה לנו חלום, להקים ועד גנים ישובי בגדרה, מקום בו יוכלו ההורים לשתף, לשפר ובעיקר ליצור מנגנון שיתופי עם המועצה ואגף החינוך לגיל הרך. עם אנשים מדהימים שהיו לצידי ועם הרבה אמביציה, עשינו זאת, הקמנו את הועד הישובי. בשנים האחרונות ועד הגנים הישובי עשה נפלאות בגדרה. חיזקנו את הקשר בין ההורים למועצה המקומית, הוצאנו לפועל עשרות פרוייקטים למען הילדים. חיזקנו את הקשר עם צוותי הגנים, פתחנו שיח על נושאים חשובים כמו מחירי הקייטנות ואפילו הבאנו הישגים בנושאים האלה. הקמנו פלטפורמה שיתופית ומקום להתייעצויות. היינו שותפים בפורום הארצי והבאנו משם לפה, נסענו לכנסת ועוד ועוד ועוד.

“השנתיים האחרונות בכלל היו מאתגרות עם הקורונה וגם שם בזכות הועד הצלחנו ביחד עם המועצה לעשות דברים שלא עשו באף ישוב. לאורך השנים הכרתי אנשים מאוד מיוחדים, מאות מתנדבים שתרמו להורים ולילדים וזה הזמן להודות להם, לכל נציגי הועדים לאורך השנים שממש נתנו את הנשמה והלכו איתי דרך וסבלו אותי ואת הרעיונות ההזויים שלי ועשו הכל להוציא לידי ביצוע. חלק גדול ישארו חברים שלי עד השלב הדימנטי. אני רוצה להודות לברכי יעיש, מנהלת אגף החינוך לגיל הרך, שנותנת את הנשמה שלה, את כל כולה לילדי גדרה, על שיתוף הפעולה הצמוד לאורך השנים, על ההקשבה, על ההתייעצויות בשעת לילה מאוחרת. להודות לאירית פרחן, מנהלת הצהרונים במרכז אופק, שליוותה אותנו והפכה את הצהרונים בגדרה לצהרונים הטובים ביותר!! וכמובן לכל מי שתמך בדרך.

“נשארו לי עוד שבועיים בתוך המסע הארוך הזה, יש עוד לסגור את הפרוייקט גדרה עולה כיתה בפעם האחרונה שלי, ואם עוד לא נרשמתם להרצאה ב 5/7 אז זה הזמן. יש עוד כמה פינות לסגור ואז באופן רשמי אהיה יו״ר ועד הגנים הישובי של גדרה בדימוס. זכיתי. מאחלת לכל ההורים והילדים חופשה נעימה, המון המון הצלחה בהמשך. מקווה כי ועד הגנים הישובי ימשיך לפעול בכל הכח, כי הוא מאוד חשוב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן