news08.net/ads.txt

גדרה מציגה: עולים על המסלול

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, אירח בלשכתו ביום שלישי השבוע את מדריכי קבוצות הספורט והכושר במושבה.  גמליאל שיתף את המאמנים על ההיערכות לקראת קיומו של מרוץ גדרה השלישי בסימן 135 שנה למושבה, על חשיבות השתתפותם כחלק מקהילת גדרה והשותפות לקידום אורח חיים בריא וספורטיבי. ראש המועצה יואל גמליאל: “גדרה מובילה באיכות חיים ואני מזמין את כולם לחגוג יום הולדת למושבה על המסלול”

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, אירח בלשכתו ביום שלישי השבוע את מדריכי קבוצות הספורט והכושר במושבה.  גמליאל שיתף את המאמנים על ההיערכות לקראת קיומו של מרוץ גדרה השלישי בסימן 135 שנה למושבה, על חשיבות השתתפותם כחלק מקהילת גדרה והשותפות לקידום אורח חיים בריא וספורטיבי. 

יואל גמליאל: “שמחתי לשמוע ממדריכי הספורט והמאמנים על הציפיה שלהם להשתתף במרוץ יחד עם חברי הקבוצות שלהם. גדרה מובילה באיכות חיים ואני מזמין את כולם לחגוג יום הולדת למושבה על המסלול”.

מרוץ גדרה השלישי יתקיים ביום שישי , 20.12.19, ויכלול שלושה מסלולים תחרותיים – 10 ק”מ, 5 ק”מ, 2 ק”מ ומסלולים עממים למרחקים של 1.2 ק”מ ו 300 מטר. המקצים התחרותיים מדידים בצ’יפים אלקטרוניים, שיזהו את הגעתם של הרצים באופן מדויק. המסלולים התחרותיים 5 ק”מ ו 2 ק”מ והמקצים העממיים נגישים לבעלי צרכים מיוחדים. מסלול 10 ק”מ נגיש חלקית. לפרטים על המסלולים בנושא ההנגשה יש לפנות לממונה נגישות העירוני של המועצה- אמיר פישמן 052-2027356.

נקודת הכינוס וחלוקת ערכות תתקיים בגן בילו ברחוב הורביץ ושערי הזינוק והסיום ימוקמו ברחוב פוקס הצמוד לחניון מכבי. מנהלת מחלקת הספורט ציינה כי מדובר בחגיגת ספורט אמיתית והוא למעשה אירוע הדגל, שנועד להעביר את המסר שכל אחד יכול ומסוגל. 

אתי לפלר-שי (52), תושבת גדרה ואם לשלושה בנים, רצה כבר שלוש שנים בקבוצת ריצה. לקראת מירוץ גדרה השלישי, היא משתפת על חווית ההשתתפות בקבוצת ריצה. “הריצה לימדה שהכול אפשרי! אפילו לרוץ 42,2 ק”מ- מרתון שלם וליהנות מכל רגע, ליהנות מהאנשים שאתה פוגש בדרך, מהנופים,  שאתה רואה והכי חשוב מהיכולות שאתה מגלה על עצמך- בדיוק כמו בחיים שלנו”, אמרה אתי. “במקום להתלבש ולצאת למסעדה או לקפה, אנחנו יוצאים לרוץ, בדרך כלל זה מלווה בהרבה שיחות ומוסיקה טובה ועל הדרך לומדים על  הנחישות, ההתמדה, הצבת מטרות ועמידה ביעדים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן