news08.net/ads.txt

גדרה נערכת לכל ההתרחשויות עקב החורף שקרב

כחלק מההכנות לחורף, קיימה המועצה המקומית גדרה ישיבת היערכות מקצועית עם האגפים הרלוונטיים. במסגרת ההכנות יתבצעו,בין השאר, עבודות לניקיון נקזים, גיזום עצים והיערכות למתן מענה לסערה. במועצה פונים לתושבים לקחת חלק על מנת להיערך בצורה טובה.

ראש השנה תש”פ וחגי תשרי הבאים עלינו לטובה כבר כאן ואיתם גם הבשורה על בוא הסתיו. כמדי שנה, לקראת חילופי העונות וכחלק מהיערכות המועצה המקומית גדרה לחורף, התנהלה במועצת גדרה ישיבת היערכות של אנשי המקצוע במועצה על מנת להתמודד בצורה מיטבית עם אתגרי החורף ונזקים שעלולים להיגרם בעונה הקרה.

הישיבה המיוחדת התקיימה בשבוע האחרון בניהולו של מנכ”ל המועצה, ליאור מדהלה, במסגרתה השתתפו כל הגורמים המקצועיים במועצה, לרבות אגף הביטחון, ההנדסה, הפיקוח והמוקד.

במסגרת זו הועלו נושאים הדורשים התייחסות לתשתיות, למשל ניקיון מערכות הניקוז במבנים הציבוריים במרחב הציבורי, ריקון קולטנים, גיזום עצים, בדיקת גגות, הכנת ציוד למתן מענה בזמן סערה וכדומה. כמו כן, בישיבה זו ניצלו את ההזדמנות לעבור על הנהלים לתפקוד בעלי תפקידים במועצה להתנהלות בשעת הצורך, היערכות עם כח אדם וכל הנדרש על מנת לתת מענה מיטבי ומיידי.

מהמועצה המקומית גדרה נמסר השבוע:

“בהזדמנות זו, אנו קוראים לכם, תושבים יקרים, להיערך בסביבת בתיכם לחורף. הכינו את גג הבית על ידי ניקיון המרזבים ופתחי הניקוז, חזקו וקבעו עצמים העלולים לעוף ברוח חזקה, גזמו עצים בגינת בתיכם בהתאם לצורך והכינו אמצעים למקרים של הפסקת חשמל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן