news08.net/ads.txt

גדרה: נציגים מבית הספר “ניצנים” השתתפו בתחרות הספורט המחוזית לתלמידי החינוך המיוחד

יום ספורט מחוזי לחינוך המיוחד נערך אתמול בסימן אחדות וייחודיות באחריות הפיקוח על החינוך הגופני. באירוע השתתפו כ-400 תלמידים בגילאי 9-21, שהגיעו מכל מחוז המרכז וייצגו 14 בתי”ס לאוכלוסיות עם קשיים רגשיים, קשיים נפשיים ולקויות למידה ובמסגרתו התחרו התלמידים בחטיבה ותיכון, בשלושה ענפי כדור – כדור רשת לבנים ולבנות לחוד, כדורסל בנים וקט רגל בנים.

אירוע ספורט ססגוני של פעילות גופנית ענפה ומגוונת בהשתתפות תלמידים מבתי ספר לחינוך מיוחד מהמחוז כולו, מתקיים זו השנה העשירית בהובלתה של מירי יגל, המדריכה המחוזית לחינוך גופני בחינוך המיוחד במחוז. לדבריה, “ההתרגשות של התלמידים לקראת יום זה והחוויה הספורטיבית והחברתית שהם חווים באירוע מסוג זה, מהווה עבורם חוויה ערכית ומעצימה. האווירה הססגונית, הרצינות שלהם בתחרויות, הערכים החינוכיים שהם רוכשים בעקבות השתתפותם באירוע זה, מהווה עבורם, סימן דרך משמעותי בחייהם”.

את האירוע, בו השתתפו תלמידי “ניצנים” מגדרה שפטו לאורך כל התחרויות, תלמידי כיתה י’ במגמת החינוך הגופני בקריית החינוך למדעים ברחובות, אשר אירחה את התחרות.

צילום: תלמידי מגמת תקשורת, קרית חינוך למדעים, רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן