news08.net/ads.txt

גדרה פותחת את שנת הלימודים תשפ”א: יואל גמליאל: “נמשיך לפעול לחינוך איכותי ומיטבי לטובת ילדינו”

במהלך החודשים האחרונים, התבצעה היערכות מוגברת לקראת פתיחת שנת הלימודים. בתוך כך, בוצעו שיפוצים במוסדות חינוך וביניהם, איטום גגות, ריצוף, החלפת מטבחים ישנים, טיפול במזגנים ועוד. בחלק מהגנים הותקנו תקרות אקוסטיות, הוחלף החול בארגזי החול, בוצעה צביעה ובוצע ניקיון גינון. בנוסף, בוצעו בדיקות בטיחות שונות. זאת ועוד, התבצעה צביעת, שיפוץ ושדרוג של כבישים הנמצאים בסמיכות למוסדות החינוך כולל מעברי החצייה ומפרצי “נשק וסע”.

כמו כן, התבצעה היערכות לקראת שנת לימודים בצל הקורונה. בכלל מוסדות החינוך נרכש ציוד למיגון ומניעה – מד חום, מסיכות מגן לצוותי החינוך, עמדות חיטוי ידיים וחומרי ניקוי, מתקני היגיינה כיתתיים, הוצבו שלטי הסברה ונערכו ישיבות לקיום שגרת לימודים בצורה הטובה והבטוחה ביותר. בתוך כך, בוצעה תכנית בשיתוף המועצה המקומית עם מנהלות ומנהלי בתי הספר היסודיים, לאפשר יותר ימי למידה פיזית מהמתווה הארצי.

בנוסף, לאור הפערים שיצרה הקורונה, המהלך שנת הלימודים יינתן דגש על החלק הרגשי-חברתי, עם פעילויות שונות בתחום לצד דגש משמעותי על מיומנויות יסוד בעברית, מתמטיקה, אנגלית ומדעים – בין השאר במטרה לצמצם את הפערים שנוצרו משנת הלימודים שעברה. 

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: “גדרה מובילה בחינוך – רק לאחרונה התבשרנו על הנתון בו 91.1% זכאים לבגרות לשנת הלימודים תשע”ט, ללא חינוך מיוחד. גם בשנה זו, בצל הקורונה, נמשיך לפעול לחינוך איכותי ומיטבי לטובת ילדינו. אנו נעשה כל מאמץ ששנה זו, שתהיה מאתגרת ושונה משנים קודמות, תהיה שנה שבה השותפות, הערבות ההדדית והסבלנות יבואו לידי ביטוי במיוחד. המועצה נערכה עם כל הציוד וההסברה לשנה זו על מנת לשמור על הבריאות של התלמידים ושל כל הקהילה ושיתוף הפעולה של כלל התושבים משמעותי בעניין זה. כמו כן, השנה ייפתח התיכון הרביעי במושבה, למדעי הרפואה, החינוך הגופני והתקשורת ואנו מתחילים בבנייה של מוסד חינוכי בשכונת ‘גולדה’ החדשה. נמשיך להשקיע משאבים ותקציבים בחינוך ולהוביל בחינוך ובאיכות חיים. שנת לימודים פורייה ומוצלחת לכולם.”.

ענת קוך, ראש אגף החינוך במועצה המקומית גדרה: “החינוך בגדרה הוא הגאווה של כולנו. בחודשים האחרונים נערכנו לתת את המענה הטוב ביותר עבור ילדינו בכל המישורים – מבחינת מבנים, תכנים והיערכות לשנת לימודים בצל הקורונה. נמשיך לשים דגש על חינוך ערכי ואיכותי בו נתונים מענה לכל ילדה וילד. אנו נמצאים למען ההורים והתלמידים בכל צעד ואתגר בדרך להצלחה של כולנו. שנת לימודים פורייה ומוצלחת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן