news08.net/ads.txt

גדרה: רחוב הבילויים ממשיך להתחדש, עם שילוט מעוצב המותאם לאופי הרחוב

החלפת תשתיות, הצבת מדרכות חדשות, סלילה ושיבוץ אבנים מיוחדות לשימור הרחוב, הן רק חלק מהעבודות שבוצעו ברחוב ההיסטורי. רחוב הבילויים הוותיק בגדרה ממשיך לעבור מהפכה אמיתית, חזותית ותשתיתית, שמשווה לו מראה עדכני ומיוחד. בין היתר, הוחלפו התשתיות, הוצבו מדרכות חדשות, נסללו מחדש הכבישים וגם שולבו אבנים מיוחדות.

כך לאחרונה, התחדש הרחוב בשילוט מחודש, הכולל בתוכו את סיפור הרחוב ונקודות הציון המיוחדות השזורות בו כדוגמת צריף סברדלוב ובור הבילויים. זאת לצד מפות התמצאות בצדדים המערביים והמזרחים, שילוט הכוונה ברחבי הרחוב ועוד.

זאת, בהמשך לעבודות שבוצעו לשימור אתרים מרכזיים ברחוב וביניהם בית כנסת ישורון שציין 100 שנה להיווסדו, מוזיאון גדרה, גינת רחל ובית הספר הראשון. בנוסף, הוחלפה התשתית התת קרקעית, הוחלפו המדרכות, סלילה ושיבוץ אבנים מיוחדות לשמירה על אופיו המיוחד של הרחוב. כמו כן, הוחלפה התאורה ובוצעו הסדרי חניה. כל זאת בהמשך לתכנון מוקפד שנעשה על ידי חברת אדריכלות נוף.

שדרוג מוזיאון גדרה ופתיחת מוזיאון מחודש, עבודות הפיתוח שהתבצעו ועוד מתבצעות ברחוב, ייצרו מארג תיירותי הנותן מענה למבקרים במושבה ונושא על כפיים את העבר ההיסטוריה והמורשת המקומית. עם סיום העבודות, תהפוך גדרה לאבן שואבת למבקרים ולשוחרי ההיסטוריה והמורשת.

ראש המועצה ציין כי הוא רואה חשיבות עליונה בשימור ההיסטוריה של המושבה. לדברי יואל גמליאל, “רחוב הבילויים הוא רחוב הדגל המסמל את המורשת והעבר ועל כן אנו משמרים אותו בצורה נכונה ובתכנון מוקפד. אני שמח לראות את הרחוב קורם עור וגידים, מפתח לעצמו אופי ומשקף את איכות החיים במושבה גדרה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן