news08.net/ads.txt

גדרה: תלמידי רעות ציינו את יום ה-200

יום ה200

ילדי ב’3 תכננו, יצרו והפעילו בעצמם תחנות הפעלה שונות ברחבי ביה”ס ונהנו מיצירתיות והמעורבות בתהליך המאתגר

200 ימי לימודים ללא שבתות וחגים, נספרו על ידי תלמידי ב’3 בבית הספר רעות וצוינו בחגיגה עליה היו אמונים התלמידים בעצמם. הכל החל מכך שילדי הכיתה תהו מדוע חוגגים רק את יום ה-100, המחנכת מילי גלבוע, נענתה לאתגר והציעה להם לציין את יום ה-200 ובתנאי שיפעילו אותו בעצמם. התלמידים קפצו על ההזדמנות, התחלקו לקבוצות עבודה והחלו בתכנית יצירתית עם תשע תחנות הפעלה שונות ברחבי בית הספר. התלמידים עברו בין התחנות וניכר כי נהנו משיתוף הפעולה, המגוון והלמידה הלא פורמלית המאתגרת.

מילי גלבוע ציינה כי בתום היום התקיים שיח עם הילדים בעקבות הפעילות בו הביעו גאווה גדולה וסיפוק רב כשראו כי ילדי השכבה מביעים עניין והתלהבות מהתחנה שלהם, ולאחר שהצליחו להפעיל את התחנה כמו המבוגרים. כמו כן, התקיימה שיחת הפקת לקחים לשימור ולשיפור התחנה ועל עבודת הצוות בתחנה. “היה זה יום עוצמתי ובעל ערך עבור הילדים שהיו מעורבים והלמידה הייתה להם רלוונטית ומשמעותית”, אמרה המחנכת. מלי מורי, מנהלת בית הספר הודתה לתלמידים על מגוון הפעילויות המרתקות ואמרה: “יישר כוח למחשבה וליצירתיות, אכן זוהי למידה פורצת גבולות”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן