גובשה ועדה לטיפול בנושא השוק, בניסיון אחרון להימנע מהוצאת צווי פינוי לסוחרים

השוק העירוני החדש

השוק העירוני החדש

ראש העיר, רחמים מלול, מינה ועדה ציבורית שתגבש פתרונות מוסכמים שיביאו להפעלת השוק החדש.

לתפקיד ריכוז הוועדה מונו רמי מדהלה – יו”ר ועד העובדים, מנהל אגף שכונות ומנהל השוק העירוני וכן ליאור שוקרי -מנהל אגף תנועה ושילוט, פיקוח ושיטור עירוני, כאשר חברי הוועדה יכללו נציגות מהסיעות הבולטות במועצת העיר: סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ׳ וחברי המועצה אבי קינד, אמיתי כהן ומתן דיל.

כזכור, השוק העירוני החדש הוקם בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, זאת לאחר דו”חות חמורים של מבקר המדינה, שקבע שהשוק הישן של רחובות לא רק שאינו ראוי לשימוש, אלא אף מתנהל באופן לא תקין, תוך חיבורים פיראטים של דוכנים לחשמל ומים. בין היתר, סבל השוק מהזנחה קשה והפך לפצע בלב ליבה של העיר.

“עם כניסתי לתפקיד התחלתי בתכנון שוק עירוני חדש, בביצוע ה.ל.ר אולם לאורך כל הדרך עלו קשיים, אשר הגיעו לכדי פתרון זה אחר זה ובראשם, פתרונות משפטיים לסוגיות בעלות על הנכסים וביצוע הפרויקט המורכב בהדרגה, זאת לצד פתרונות תחבורתיים וסביבתיים” אמר היום (חמישי) ראש העיר רחמים מלול.

מלול הוסיף: “עם סיום בנייתו של השוק החדש הסתמנו קשיים נוספים בהעברת השוק הישן למשכנו המפואר אולם כעת, אני נחוש להשלים את הפרויקט, ולכן בניסיון אחרון להימנע מהוצאת צווי פינוי מיניתי ועדה מבין חברי מועצת העיר לנהל מו”מ אחרון עם הסוחרים”.

סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’, בירך על הקמת הוועדה. “מטרת הוועדה היא למצוא פתרון מיידי לטיפול בהעברת השוק למבנה החדש, המשך פיתוח האזור כולו ובניית חלקו השני של השוק ושל החניון התת קרקעי”, אמר מרקוביץ’.

“אני שמח שהצעתי מלפני שנה התקבלה בסופו של דבר. כולי תקווה שבשיתוף פעולה מצד כל הנוגעים בדבר נצליח למצוא פתרון, לטובת תושבי רחובות. היעד שלנו הוא לגבש פתרון מוסכם תוך פרק זמן קצר ככל האפשר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן