news08.net/ads.txt

גוב ארי מתכנן לתבוע את חברת החשמל – בשם התושבים

ראש עירית יבנה, צבי גוב ארי מפרסם הערב רשומה בפייסבוק לפיה בכוונתו לתבוא את חברת החשמל בשם תושבי העיר. “בעקבות התקלות והפסקות החשמל החוזרות ונישנות החלטתי להיערך להגשת תביעה ייצוגית כנגד חברת החשמל בשמם של תושבי העיר”.

עוד הוסיף: אמש הגיעו הדברים לכדי כך ש-2,700 משפחות בשכונת נאות-שמיר שהו בעלטה מוחלטת למשך שעות ארוכות. כך ארע מספר ימים קודם לכן ברחובות ובשכונות אחרות בעיר. עוגמת הנפש הנגרמת מאי-אספקת חשמל סדירה והנזקים הכבדים מביאים אותי לכדי מסקנה כי מדובר בחברה ממשלתית בעלת מונופול ובלעדיות הנוהגת כאוות נפשה בצרכניה השבויים. אנו נוכחים לגלות כי החברה אינה מספקת את הטיפול בראייה ארוכת טווח ולא מעניקה את השירות המינימלי לתושבי יבנה. אנו פונים ומתריעים אך נוכחים לגלות, פעם אחר פעם, כי מדובר בארגון הנמצא בחוסר שליטה מוחלט! נעשה כל מאמץ בכדי שחברת החשמל תתחיל להעניק לתושבי יבנה שירות ראוי! אני מצפה מדירקטוריון החברה (בעיקר אנשי הציבור) לנקוט בצעדים דרסטיים ואף לפיטורי האחראים למחדלים אשר לא עושים תפקידם כראוי.

“בנוסף לעוגמת הנפש והכעס שבהחלט מובן אני מבקש לבצע ריכוז נתונים של כלל סוגי הנזקים שנגרמו לכם כתוצאה מהפסקות החשמל. דיווח ניתן להעביר באמצעות הקישור https://lp6.me/CGyfg עד ה-4.7.22. יש לנו כוונה להמשיך ולהיאבק על הזכות לקבלת אספקה סדירה ללא תקלות אינסופיות.” מסכם גוב-ארי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן