גולן ביטון, מנכ”ל חוויות: “מבצע דוגו מקבל השנה משמעות מיוחדת”

מציינים את ניצחון הרוח והחיים: רשת חוויות מחלקת מנות פלאפל לכוחות הביטחון, ההצלה והחיילים בעיר לציון “מבצע דוגו”

רשת חוויות ציינה היום (חמישי) את “מבצע דוגו”, בסימן תמיכה וחיזוק כוחות הביטחון וחיילי צה”ל: מנכ”ל הרשת, גולן ביטון, יחד עם צוות מרכז חוויות קריית משה בניהולו של יונתן בחור, יצאו ביוזמה מרגשת לחלוקת פלאפל לכוחות הביטחון והחיילים בעיר רחובות, לזכרו של שורד השואה דוגו (דוד לייטנר) ז”ל, שהלך לעולמו ביולי אשתקד.

סגן ראש העיר ויו”ר הרשת, אמיתי כהן שהגיע לחזק את הכוחות, אמר כי: “במשך שנים אנו לוקחים חלק ביום חשוב זה והשנה יותר מתמיד אנו ממשיכים את דרכו של דוגו ז”ל, שעבורו ‘עם ישראל חי’ היתה דרך חיים. אני גאה על ההירתמות של הרשת ביום ארצי זה, בו אנו מציינים את החיים – את מדינת ישראל, היא מדינת היהודים, שהייתה תמיד תקוותנו, והיא תקוות הדורות הבאים, ונמשיך להגן עליה בחירוף נפש, במיוחד בימים קשים אלו של מלחמה, אובדן וכאב. זוהי חובתנו וזכותנו. ממשיכים ביחד”.

היום נפתח בחלוקת מנות פלאפל לכוחות תחנת כיבוי אש ברחובות, ומשם הגיעו נציגי רשת חוויות לחלוקת מנות עם לשוטרי תחנת משטרת רחובות והשיטור הקהילתי בקריית משה. בסיום היום חולקו בחוויות מנות פלאפל לחיילי פיקוד העורף שנמצאים בעיר.

גולן ביטון, מנכ”ל הרשת מסר כי: “מבצע דוגו מקבל השנה משמעות מיוחדת, הן לזכרו של השורד האגדי, שידע לחגוג את החיים והניצחון חרף זוועות השואה ודרך הייסורים ארצה, ואשר נפרד מאיתנו בשנה החולפת – והן לתמיכה וחיזוק של כוחות הביטחון והחיילים, כסימן להמשך דרכו ולאחדותנו עד לניצחון. ליבנו עם המשפחות השכולות, משפחות החטופים והפצועים, מתפללים לשובם הביתה בשלום”.

▪️ דוד לייטנר – “דוגו” ניצל מצעדת המוות שיצאה מאושוויץ ב-18 בינואר 1945, בהיותו נער כבן 14. דוגו שנפטר ביולי 2023 בהיותו בן 94, סיפר כי הוא הצליח להחזיק בחיים בזכות מחשבות על סיפורי אימו, שאמרה לו כי בארץ ישראל יש “לחמניות עגולות” הצומחות על העצים. לאחר עלייתו לארץ, הוא ראה כדורי פלאפל בשוק מחנה יהודה בירושלים, שהזכירו לו את התיאור של אימו למאכל הארץ ישראלי. מאז מדי שנה, ב-18 בינואר, יום יציאתו לצעדת המוות, הוא סחף המוני בית ישראל אחריו, למבצע אכילת פלאפל, כדי לחגוג את היותו חי ושבע בארץ ישראל.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן