news08.net/ads.txt

גיא צור: “העיר רחובות ממשיכה את תנופת הפיתוח ונמשיך לצמוח בהתאם לחזון אותו מתווה ראש העיר ואנחנו לצידו”

כמעט שלושה חודשים חלפו מאז הסתיימו הבחירות וניכר כי חבר המועצה גיא צור, לוקח ברצינות יתר את תפקידו כמחזיק תיק התחדשות עירונית. באחרונה לרבות לימוד והעמקה של הנושאים עליהם הוא מופקד, יצירת קשרים רלוונטיים ובעיקר בניית חזון.

“תנופת הפיתוח עם הפנים לקהילה”, אמר צור שקיים מספר פגישות. ראשית נפגש עם שגיא תמרי, מנהל אגף תכנון ורישוי, לאחר מכן עם יוני עפג’ין שעובד ללא לאות למען תושבי שכונת אפריים ובהמשך עם אור גולדפרב ראש המינהלת להתחדשות עירונית האמונה על הפיתוח בשכונת קריית משה. על כך אמר: “שמתי לי כדגל מרכזי בקדנציה הקרובה לקדם את נושאי התכנון והפיתוח בשכונה”.

בשבוע שעבר אף חתם לראשונה על היתר בנייה לתכנית עירונית מתהווה בפרויקט ברחוב בן יהודה לאחר שראש העיר רחמים מלול, נמנע מהחתימה בשל אפשרות לניגוד עניינים ממנה הוא נמנע. “העיר רחובות ממשיכה את תנופת הפיתוח ונמשיך לצמוח בהתאם לחזון אותו מתווה ראש העיר ואנחנו לצידו”, סיכם צור את העשייה בשבוע החולף.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן