news08.net/ads.txt

גיבורי העל של רחובות | “הנסיכה של אנדרסן”: מחזמר חנוכה לכל המשפחה בהשתתפות מאות חניכי בימת הנוער

אחרי “פרפקט” ו”משחקי הקסם”, החברה העירונית ובימת הנוער מציגים את המחזמר החדש לחנוכה, שמעמיד רף חדש ומאיים לשבור את שיא השיאים עד כה: “הנסיכה של אנדרסן” – מחזמר מצחיק, מרגש ומקורי בכיכובם של מאות חניכי בימת הנוער רחובות.

המחזמר מגולל את העלילה הקלאסית “הנסיכה והברבורים” של הנס כריסטיאן אנדרסן, בעיבוד מוזיקלי חדש, נסיכה ו-11 אחיה, המגורשים מהארמון על ידי אימם החורגת והמרושעת המתכננת להשתלט על כל הממלכה. כדי להשלים את שלטונה ולסלק אותם לתמיד, המלכה הרעה מכשפת את הנסיכים והופכת אותם לברבורי בר. רק הנסיכה הקטנה מצליחה לחמוק ולהסתתר ביער, שם היא לומדת לשרוד. האחים לא מפסיקים לחפש אחר אחותם האבודה, ולבסוף כשהם מוצאים אותה, הם מביאים אותה למקום מבטחים, שם היא מגלה כיצד תוכל להסיר את הכישוף.

אשתקד התקיימה הפרימיירה במעמד ראש העיר, רחמים מלול אשר התכבד בהדלקת נר ראשון של חנוכה ואמר לילדי בימת הנוער ״אתם גיבורי העל של רחובות. המחזמר אינו נופל – ואפילו עולה – על הצגות החנוכה עטורות הכוכבים”. לקראת עליית המחזמר מוסיף מלול: “בימת הנוער רחובות היא עוגן תרבותי חשוב בעיר התרבות, ואנו משקיעים בה בהתאם”.

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: “מידי שנה בימת הנוער מעלה את רף ההפקה של מחזמר חנוכה ובשנים האחרונות הוא אינו נופל באיכותו מההפקות הגדולות עתירות הידוענים. תושבי רחובות, אל תחמיצו את החוויה המרהיבה הזו”.

איציק עובדיה, מנכ”ל החברה העירונית רחובות: “מחזות הזמר של בימת הנוער מציעים חוויה תיאטרלית ומוזיקלית איכותית וערכית לכל המשפחה, במחיר אטרקטיבי. בימת הנוער רחובות  הפכה לשם דבר גם ברמה הארצית עם בוגריה המפורסמים. בליווי אנשי המקצוע הטובים בארץ, ייצרנו הפקה בסדר גודל ארצי, שמוצגת עשרות פעמים במהלך ימי החנוכה”.

אילן גרזי, מנהל בימת הנוער: “בחודשים האחרונים ובייחוד כעת משהסתיימו חגי תשרי, חניכי בימת הנוער מגבירים הילוך בהכנות והחזרות לקראת המחזמר החדש . על הבמה יציגו מאות חניכי בימת הנוער בכל הגילאים, בתחפושות ואיפור מרהיבים ומושקעים”.

גרזי

העלות לתושבי רחובות: 45 שקלים (תושב חוץ ישלם 49 שקלים). מחזה ותמלילים: נועה ברנר, בימוי: ז’אק זרביב, ניהול מוסיקלי, לחנים ועיבודים: מוישלה יוסף, כוריאוגרפיה: רעות טוויג, עיצוב תפאורה: מושיק יוסיפוב, עיצוב תלבושות: רונה משעול, איפור ופאות: בר ברק | להזמנת כרטיסים: 08-9232200 או באתר החברה העירונית. ההצגות תתקיימנה בהיכל התרבות רחובות – ברחוב יעקב 48.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן