news08.net/ads.txt

גיבורי השבוע: מצילי אילת הצילו טובע שאיבד הכרה במים

תושב העיר אילת בעשור השביעי לחייו שנפש בחוף הצפוני, איבד הכרה במים. בפעולה משולשת מהירה של מצילי סוכה 2 (חוף מוריה) ניצלו חייו. תוך דקות ספורות, זינקו על החסקה המצילים דודי בן חמו ודניאל קירשנבאום, ומשו אותו מהמים. בחוף כבר חיכה לו אסף אורן החובש ואוהד כהן המציל ומיד התחילו בהחייאת מכשירים כשהטובע ללא דופק וללא נשימה. צוות של מד”א הצטרף למצילים וביחד המשיכו את ההחייאה, לאחריה הוא פונה לבית החולים “יוספטל” להמשך טיפול.

לאחר שנה תחת מגבלות הקורונה, חזרו חופי העיר אילת להיות עמוסים בנופשים והמצילים העובדים באילת כל השנה, צופים בחופים דרוכים.  כאמור, באילת פועלות ארבע סוכות הצלה, לאורך החוף הצפוני ובחוף הרחצה הנפרד. בכל סוכת הצלה ישנה ערכת החייאה הכוללת מכשיר דפיברילטור (מכשיר החייאה) ומרפאה סמוכה המאוישת על ידי חובש. מרבית המצילים בחופי הים הם גם חובשים בהכשרתם. על מנת לשמור על כשירות וכחלק מתרומה לקהילה, מתנדבים המצילים גם במד״א. לצד היותם מצילי חיים, מצילי אילת גם מאוד פעילים בחופים, הם משתתפים במבצעי ניקיון למפרץ, הם מעודדים את הנופשים בחופים לאסוף בדלי סיגריות, הם מפעילים את כיסא הציפה לאנשים עם מוגבלויות שמבקשים לרחוץ בים ועוד.

לצד פעולת המצילים ובשיתוף פעולה עם מד”א ומשרד הפנים תחל לפעול בקרוב סירת הצלה, שתוכל להעניק סיוע גם בלב הים. כדי להימנע מאסונות ולשמור על החיים, מתבקש הציבור להתרחץ רק בחופים המוכרזים בהשגחת מציל ולהישמע להוראות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן