news08.net/ads.txt

גיבור בשכונה | האירוע המסכם של הפרוייקט המרגש נערך בביתם של אופיר עותמי, סגן מנהל אגף שכונות ורעייתו רעות

במסגרת אירועי חנוכה התקיים פרויקט “גיבור בשכונה” ביוזמת חבר המועצה גיא צור ובשיתוף חבר המועצה שאול צגהון -מחזיק תיק שכונות. במסגרת הפרויקט התקיימו בשישה בתים מפגשי תושבים עם פצועי מערכות ישראל אשר שיתפו אודות מעשי גבורתם וההתמודדות האישית עם הפציעה והטראומה.

אירוע הבכורה התקיים בשבוע שעבר בביתה של הגב’ שולה צור, אלמנתו של חבר מועצת העיר רחובות לשעבר שמשון צור ז”ל, ואימו של חבר המועצה המכהן, גיא צור. לדברי צור היה זה אחד האירועים המרגשים להם היה שותף, אירוע שרבים לא הסתירו בו את דמעותיהם. צור: “אירחנו בביתנו כ 60 אנשים שהגיעו לשמוע את סיפורו המדהים והמרגש של דני בן אבו, פצוע מלחמה שריתק את המשתתפים בסיפור חייו, תודתי לאימי היקרה שטרחה רבות ועמלה להצלחת הערב מכל הבחינות”.

האירועים השונים התקיימו במספר שכונות ומוקדים – רחובות החדשה, מזרח העיר, אבן גבירול, צפון העיר, רחובות ההולנדית והאירוע המסכם התקיים בביתם של רעות ואופיר עותמי, סגן מנהל אגף שכונות שפתחו את ביתם ברוחב לב, עם כיבוד עשיר וטקס הדלקת נרות חנוכה המסורתי.

“זו זכות עבורי ועבור בני משפחתי לפתוח את ביתנו לתושבי השכונה כדי לפגוש את גיבורי ישראל האמיתיים”, אמר עותמי, “אותם אנשים שבחירוף נפש נלחמו ובדרך נס ניצלו ובהחלט הזדמנות להודות, להלל ולשבח אותם”.

חברי המועצה צגהון, צור ואיטל בציר-אלשיך כיבדו את המעמד בבית משפחת עותמי.  “מרגע שגיא צור העלה את הרעיון לקדם פרויקט זכרון של חיילים בפורמט של זכרון בסלון, הרמנו תוך זמן קצר והופתענו מההיענות הגדולה של תושבים”, אמר חבר המועצה שאול צגהון. “לשמחתנו, היוזמה של גיבור בסלון , הצמיחה מהר מאד כנפיים והגיעה לערים נוספות שביקשו לאמץ גם כן את הפרויקט”, הוסיף גיא צור.  “כמובן שאנו שמחים להיות החלוצים ועוד יותר נשמח שהמפגשים הללו יהפכו למסורת מדי חנוכה בערים נוספות. כך תהא לנו הזדמנות גם לפגוש ולחבר את הקהילה, וגם להודות לאותם חיילים על התעוזה, ההקרבה ואהבת המולדת” .

חברת המועצה איטל בציר-אלשיך סיכמה: “אני גאה בחבריי למועצה העומדים מאחורי היוזמה היפה. היה נעים לפגוש את התושבים והקהילה בסלון הבית לצד הזדמנות לשמוע ולהאיר את סיפור הגבורה של הלוחמים, והמחיר הכבד שגובה המלחמות. כולי תקווה, שבעידן של היום נמצא את הפתרונות החלופיים כדי לחיות על הארץ האהובה ולא למות עליה. לבחור בהידברות ובתקווה, ולא בנשק ובמלחמה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן