news08.net/ads.txt

גילה גמליאל: “ייתכן שטעיתי בשיקול דעתי. אשלם את הקנס הנדרש”

“ייתכן שטעיתי בשיקול דעתי. אשלם את הקנס הנדרש”, כך טענה השרה גילה גמליאל לאחר שהתגלה כי היא נדבקה בקורונה, הפרה את ההגבלות שקבעה הממשלה – ואף התפללה בבית כנסת בטבריה. גמליאל מתגוררת בצפון תל אביב – כ-150 ק”מ מהמקום בו שהתה במהלך יום הכיפורים. הטלפון הסלולרי של גמליאל ושל בן זוגה נסגרו ולא זמינים לצורך קבלת תגובה.

על פי הדיווח, גמליאל נסעה לטבריה על מנת להעביר את יום הכיפורים בחיק משפחתו של בעלה – בניגוד להנחיות. כעת נבדק האם מספר המתפללים בבית הכנסת עלה על המספר שהותר על פי ההנחיות.

השרה גילה גמליאל: “פעלתי במגבלות הסגר כדי להמשיך בפעילותי הציבורית השוטפת ולאור היותי במקביל אם לבנות קטנות, והרצון שלי לשלב בין השניים. אני מבינה שבתקופה זו שבה קיימת חשיבות רבה לשמירה על אמון הציבור בהנחיות הממשלה, טעיתי בשיקול דעתי והיה מקום לנהוג אחרת. אני מבקשת להתנצל על כך בפני הציבור, ומודיעה שאשלם את הקנס הנדרש”.

לידיעתכם: טרם הסגר השרה ובעלה קיבלו החלטה משפחתית לשהות בטבריה בדירה עם משפחה הגרעינית, כפי שנוהגים במהלך השנה ובחגים, וביצעו זאת בהתאם להנחיות המאפשרות ״יציאה ממקום שהיה קבוע אחד למשנהו״. השרה התפללה בבית הכנסת ביום הכיפורים לפי המתווה שפירסמה הממשלה תוך הקפדה על עטיית מסיכה. בניגוד לנטען, השרה שיתפה פעולה באופן מלא בחקירה האפידמיולוגית של משרד הבריאות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן