גילי כהן השיק ספר חדש: חורים שחורים

רומן המסע “חורים שחורים” הוא ספרו החדש של גילי כהן, יועץ-אסטרטג וסופר מוכשר, תושב רחובות.

רומן המסע “חורים שחורים” הוא ספרו החדש של גילי כהן, יועץ-אסטרטג וסופר מוכשר, תושב רחובות.

חורים שחורים הוא רומן מסע של היחיד אל הגאולה. בשפה ישירה, עכשווית וקצבית, פורט גילי (גיל עד) כהן את העלילה המפתיעה והמרגשת לתמונות קצרות ומשמעותיות המובילות את הקורא, יחד עם הגיבור, אל ההבנה, אל האהבה, אל הצורך לקבל את עצמך ואת האחרים.

תוכן העלילה: ארז מעוז הוא לא אדם שהעבר מעסיק אותו. כשלא טוב לו, הוא זז הלאה, מהדת, מזכרונות הילדות, מהמבצעים הטראומתיים בצבא. הוא חי את הרגע ובתור הבעלים של אחד הברים הנחשבים בתל אביב, הוא גם יודע איך לעשות זאת. אז מה אם יש לו לפעמים חורים שחורים ששואבים אותו אל מצולות הכאב? הוא לא ייתן להם לבלבל אותו. אבל לחיים בכל זאת יש תכניות משלהם. ולפתע כל המודחק צף מעלה ודורש מארז להתעמת אתו, לברר אותו, לעשות אתו שלום.

ניתן להשיג ברשתות סטימצקי, צומת ספרים ובחנויות הספרים המובילות. לרכישה אונליין לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

**

גילי כהן הסביר את אהבתו לספרות והחיבור שלו לכתיבה ברשומה שכתב לפני מספר שנים, טרם הוצאת ספר הביכורים שלו “כנפיים”. וכך כתב:

“בשנים האחרונות סימני השאלה ניקרו בי שוב ושוב. אחרי כל הצלחה קטנה או גדולה לא הסתתר סיפוק נשגב וגם לא רגע של מנוחה .בדיוק ההפך כל הצלחה וכל צעד רק תבע ממני לרוץ מהר יותר ולזנוח את עצמי האמיתי מאחור, בודד בקור. החיפושים והתהיות סבבו את העולם כמו בכדור הפורח של ז’ול וורן. מאושו, דרך הנצרות ועד לאלים החייזרים של פון דנקן ובסוף שבתי בדיוק למקום בו התחלתי – הביתה! לא לבית החדש של היום, לבית הישן ברחוב משה מזרחי.הבית שבו זנחתי את עצמי.

החלטתי לקחת אחריות על החיים שלי לפני שאהיה זקן מדי והבנתי שבשביל להגיע אל עצמי אני צריך לשאול מי זה “אני” ומי בכלל הביא אותי לכאן (חוץ מההורים שלי). הבנתי שבמסע הזה לא מספיקות לי הרגליים והתחלתי במסע לחיפוש כנפיים. לא הכנפיים השקריות שחשבתי שיש לי, אלו שהעיפו אותי אל המערבולות והישר אל לב הסערות, אלא הכנפיים האמיתיות שלי, רק שלי. כפרתי בכנפיים של איקרוס שהיו לי עד אז, אלו שצמחו מהר ובקלות עם כל מילה טובה, פרגון או הצלחה קטנה. הכנפיים שנמסו בכל פעם מחדש וכשהשמש הפציעה שוב מצאתי את עצמי מתרסק על האדמה הקשה ומחפש את הכנפיים הדמיוניות שנעלמו כלא היו אף פעם.

כמה שנים מאוחר יותר החלטתי לאגד את המחשבות והתהיות לספר “כנפיים”, שאני מקווה שיגרום לפחות לעוד אדם אחד לעצור רגע את המירוץ של החיים. לנסות לעצור רגע את ריצת האמוק חסרת הכיוון והתכלית ולחשוב איך הוא יוצא מהקטנות ומתחיל לגלות את הכנפיים שלו הבלתי נראות שהוא לא יודע שקיימות. הבעייה עם הכנפיים שהרב קוק מדבר עליהן היא שניתן לגלות אותן רק באמצעות משקפיים מיוחדות – משקפי אמונה, האמונה באינסוף יתברך שבתוכנו ושממלא את כל הארץ, אותן כנפי נשרים אבירים והאמונה בעצמי האמיתי שלי ולאלוהים שהוא ממש בתוכי ולא רק מחוצה לי”.

צילום: פרטי/יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן