news08.net/ads.txt

ג’ימנסט מייצגים את ישראל בכבוד

 

נבחרת מתעמלות ומתעמלים של ג’ימנסט מהעיר רחובות והסביבה ייצגו את ישראל בטורניר האקרובטיקה שהתקיים במהלך החודש בבודפשט, הונגריה. 

עיריית רחובות והחברה העירונית מברכות את נבחרת המתעמלות והמתעמלים של ג’ימנסט אשר יצגו את ישראל בכבוד במסגרת טורניר האקרובטיקה (BIAC), אשר התקיים במהלך חודש אוקטובר בבירת הונגריה, בודפשט.  במסגרת זו השתתפו למעלה מ-300 מתעמלות ומתעמלים מתשע מדינות באירופה, ביניהן בריטניה, אוסטריה, גרמניה והולנד. מתוך 41 חברי הנבחרת, יותר ממחציתם הם תושבי רחובות ונס ציונה,שמתעמלים בבית הספר להתעמלות ואקרובטיקה של ג’ימנסט, תחת אגודת ע.ל.ה מזכרת בתיה. הספורטאים הצעירים חזרו לארץ עם הישגים מרשימים ביותר, לאחר שקטפו את המקומות הראשונים או שהגיעו למעמד הגמר במספר קטגוריות. זו הפעם השנייה שהקבוצה משתתפת בתחרות האקרובטיקה בחו”ל והענף הולך להשתלב בעתיד במסגרת התחרויות האולימפיות כענף בפני עצמו.

המנהלות המקצועיות של ג’ימנסט נירית דנון לאופר וענת גרוס ציינו השבוע כי מדובר בענף רב גילאי והמתעמלים מגיל 8 עד 18 מוכיחים יכולות ספורטיביות נהדרות. במקביל לכך, הם גם תלמידות ותלמידיםמצטיינים.”עצם זה שהם מתעמלים ברמות הגבוהות ביותר ומציגים יכולות ספורטיביות, דווקא מוכיח את יכולותיהם הלימודיות בביה”ס וגם שם הם מצטיינים ומצטיינות. ברמה הספורטיבית  מוכחת כוח,  גמישות, קואורדינציה ועוד”, סיפרה ענת גרוס. “הביקוש לתחום האקרובטיקה עולה מידי שנה בקצב עצום, ותכניות כמו’גוט טאלנט’ חשפו לצופים את הספורטאים שמגיעים מענף האקרובטיקה והעלו את המודעות לספורט וכושר ובהחלט יש עליה בביקוש לתחום זה”.

ההישגים המרשימים של הנבחרת הם אלה:

לינוי שטרן יחד עם בת הצוות אילה שפמן קטפו את המקום הראשון בדרגת ג’וניור. 

בתיה בנדיקוב ואלה בראל, יחד עם שיר פרידמן – שלוש בנות דרגה ג’וניורקטפו את המקום ראשון. 

דני לאופר (מנס ציונה), יחד עם בנות הצוות אופק שטדלר ודניאל גולדסטיין- דורגו במקום השני בתרגיל הבלאנס.

אתל שיינין עם בת הצוות שאיתה נויה טופז – סיימו את שלב המוקדמות במקום הראשון עם ציון הגבוה בכל התחרות.

נועה מרקוס עם בנות הצוות שאיתה, זיו רינת ומיאה גרוזמן- עלו לגמר מהמקום השלישי. 

לוטם שרגאי ועמית ברטל יחד עם יעל טויבנשלאק – סיימו במקום החמישי את תרגיל הבלאנס. 

מאיה כהן ודניאל מן יחד עם מרים עלו לגמר מהמקום הראשון בסיום המוקדמות. 

תמר שחר, הילי שניר, יחד עם בת הצוות ליהיא פולק  – דרגה youth זכו במקום הראשון הכללי. 

דורין גגדשמן, אלונה עוזיאל ונועם יששכר – דרגה youth  זכו במקום השני כללי. 

אלון סטצובסקי וכריסטינה רודנקו- זוג מעורב דרגה youth, עלו לגמר מהמקום הראשון במוקדמות. 

צוות הג’ימנסט שאימן את הנבחרת: המנהלות המקצועיותנירית דנון-לאופר וענת גרוס וצוות המאמנים: אחיעדאביגדורי, אלכס חוסיד, נופר שווימר, מיה מישור, ענבר זיו וגיל עופר.

צילום: עדי שפמן

 

 

 

 

רחמים מלול, ראש עירית רחובות: ” עיריית רחובות והחברה העירונית משקיעות בחינוך לספורט ובמצוינותהשקעה ניכרת . רק כך קוטפים לבסוף את הפירות ומצליחים לכבוש פסגות ברמה הארצית וברמה העולמית! אני גאה מאוד על הייצוג של ג’ימנסט רחובות ומאחל לנו להמשיך ולהצליח. אתם אלופים, המשיכו כך!”

 

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “תחומי הספורט בחברה העירונית מביאים להישגים רבים לא רק ברמה המקומית, כי אם גם ברמה הארצית והבין לאומית. נבחרת האקרובטיקה מרחובות צמחה עם השנים, חידדה את יכולותיה והוכיחה זאת היטב על משטח התחרות בבודפשט. זה המקום להודות למנהלות המקצועיות של ג’ימנסט, נירית דנון-לאופר וענת גרוס ולכל צוות המאמנים:אחיעדאביגדורי, אלכס חוסיד, נופר שווימר, מיה מישור, ענבר זיו, גיל עופר”.

 

 

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “החברה העירונית מעודדת אורח חיים בריא בכלל ואת הספורט ההישגי בפרט. ברצוני לברך את נבחרת החלומות מרחובות, אשר ייצגה את העיר ואת כל ישראל בכבוד רב, תוך נחישות רבה ודבקות במטרה. ישר כוח לכם ובהצלחה בהמשך הדרך”.

 

קרדיט צילום: עדי שפמן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן