news08.net/ads.txt

גינה קהילתית חדשה במתחם הידידות

חדשות 08 רמלה

גינה קהילתית חדשה הוקמה במתחם הידידות ברחוב אברהם הלל עבור מועדון גמלאי קהילת אמריקה הלטינית. לפרויקט שותפים מחלקת איכות הסביבה ,מחלקת קליטה ומדור אמל”ט.

הגינה הוקמה בסמוך לכיתת חוץ של קק”ל שנמצאת במתחם, ובמהלך הפעילות משתמשים הפעילים בכיתה, שהוקמה בזמנו עבור פעילות סביבתית במתחם. למקום הובאו 25 שקי אדמה בסיוע של מחלקת גינון ונוף וחברי המועדון החלו למלא את האדניות באדמת שתילה. בהמשך יגיעו למקום גם שתילים ותתקיים במקום פעילות סביבתית קבועה. מחלקת איכות הסביבה בעירייה מפעילה בנוסף גם גינה קהילתית במתחם בית אנוש ברחוב סעדיה מרדכי ובמקום מתקיימת פעילות קבועה אחת לחודש. הפעילות הקרובה בבית אנוש תתקיים ביום שני י”א בכסלו 5/12.העיר מיכאל וידל, סגניו אברהם דז’ורייב והרב איתן דהאן, מנכ”ל העירייה, רונן עזריהוכן רבים מחבריו ותושבי השכונה.בשם המשפחה נשאה דברים כלתו ענת אטיאס תושבת העיר, ששיתפה את האורחים על פעילותו הענפה ואהבתולמוזיקה.

וידל: “הערב זוהי זכות גדולה להנציח את אחד מטובי הזמרים של הארץ הזו”. ראש העיר ציין כי מואיז’ורתם את כישרונותיו האמנותיים לקידום מעמדם של יהדות המזרח בכלל ויהדות מרוקו בפרט, מתוך אמונה בצורך לרומם את קרן יהדות המזרח. וסיים כשאמר “רואה חשיבות גדולה דווקא כאן בשכונה הנושאת את שמם של אמני ישראל, להנציח את מי שהיה היה משורר ייחודי בתחומו ותרם תרומה משמעותית להמשך מסורת השירה והפיוט המיוחדת של יהדות המזרח”. בהמשך אותו ערב התקיים ערב מחווה מרגש עם חברי הלהקה למופע שלם משיריו ולחניו של משה עטיה אטיאס ז”ל –  השיי’ךמואיז’ו.את שלט ההנצחה שנמצא בין הרחובות עוזי חיטמן ונעמי שמר בשכונת קריית האומנים הסירו באותו בוקר בני המשפחה יחד עם ראש העיר מיכאל וידל.

צילום: עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן