גינוי חריף של מתקפת הטרור כלפי ישראל מצד חברי מועצת העיר התאומה לקריית אונו – דורמגן, גרמניה  

אריק לירנפלד ראש העיר דורמגן סיפר לאחרונה בפגישה מקוונת על התחושה הקשה עת נחשף לתמונות הזוועה מהטבח בשבת השחורה, התייחס לנושא החטופים והחטופות והביע את תקוותו שכולם יחזרו במהרה לבתיהם.

חברי מועצת העיר דורמגן, גרמניה, העיר התאומה של קריית אונו, תומכים במדינת ישראל ומגנים בחריפות את מתקפת הטרור של חמאס.

לאורך כל המלחמה, זוכים בקריית אונו לתמיכה וחיבוק מידידינו בעיר התאומה דורמגן שבגרמניה. זה התבטא בסרטונים, בתליית דגלי ישראל בעיר דורמגן ובפעולות הסברתיות בבתיה”ס בגרמניה.

ביוזמת  ראש עיריית דורמגן אריק לירנפלד והאגודה לידידות דורמגן-קריית אונו, התקיימה לאחרונה פגישת זום לתמיכה וסולידריות עם קריית אונו ומדינת ישראל.

בפגישה המקוונת השתתפו ראשי שתי הערים ובכירים נוספים, ראש עמותת הידידות בדורמגן אווה שונדר, מחזיק תיק קשרי חוץ וראש העיר קריית אונו לשעבר דורון קרפ, ונציגי קהילה וחינוך משתי הערים.

אז, סיפר אריק לירנפלד ראש העיר דורמגן על התחושה הקשה עת נחשף לתמונות הזוועה מהטבח בשבת השחורה, התייחס לנושא החטופים והחטופות והביע את תקוותו שכולם יחזרו במהרה לבתיהם.

השבוע הגיע לקריית אונו, מגרמניה, אובה שונדר, המכהן כיושב הראש של ברית הידידדות בין קריית אונו והעיר התאומה דורמגן שבגרמניה ובידיו מסר ישיר מראש העיר דורמגן, אריק לירנפלד ומחברי מועצת העיר המקומית, ומסמך בו החלטה פה אחד של כל חברי מועצת העיר דורמגן התומכים בישראל.

תרגום מכתב ראש העיר דורמגן, הנלווה להחלטה הממוסגרת שבתמונה:

“ישראל גל היקר, חברינו היקרים מעירנו התאומה קריית אונו,

זהו הטקסט הממוסגר של החלטות מועצת העיר דורמגן שהוחלטו פה אחד מתאריך 14.12.2023.

עם החלטות אלו, מועצת העיר, אישרה מחדש את הסולידריות הכנה עם תושבי העיר קריית אונו וכלל אזרחי ישראל, אשר עוברים זמנים קשים, ומביעה את תמיכתה הבלתי מעורערת ואת חשיבות הסולידריות והלכידות בזמנים קשים אלה לקריית אונו.

אנחנו מאחלים לך בכנות את כל הטוב שבעולם בכל מקרה ששנת 2024 תהיה טובה יותר ובריאה,

שלך,

אריק לירנפלד, ראש עיריית דורמגן.”

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן