news08.net/ads.txt

גינת המשחקים המחודשת בשדרות ח”ן

שנה חדשה גינה חדשה אגף גנים ונוף בעיריית רחובות סיים את עבודות הפיתוח וההקמה של הגינה החדשה בשדרות ח”ן  הגינה משתרעת על שטח של כ-380 מ”ר ובה מתקני משחק חדשים לבוגרים ופעוטות בתקופה הקרובה יושלמו העבודות ותשוקם מערכת ההשקיה, ישתלו צמחים ומדשאות.

הורים וילדים במרכז העיר שימו לב: עיריית רחובות חידשה את הגינה בשדרות ח”ן (בסמוך לבניין מס’ 42). לגינת המשחקים החדשה נבחרו מתקני עץ הכוללים: חצובת נדנדות עם 4 מושבים, מתקן מרכזי משולב הכולל חבלי טיפוס, מגלשות, מתקן פעוטות מעץ משולב מונגש. בנוסף הוצבו קרוסלה ומתקני נענוע. מתקני המשחק הוצבו על גבי משטח הולם בטיחותי בשטח של כ- 380 מ”ר וכן הוצבו עמודי הצללה ותאורה. במסגרת העבודות בגינה המחודשת, אגף גנים ונוף ישקם את מערכת ההשקיה והגינון וכבר בימים הקרובים ישתלו צמחים ויונחו מדשאות.בנוסף יוצבו ספסלים ואשפתונים לרווחת התושבים והמבקרים בגינה.

ראש העיר רחמים מלול: “עם פתיחת השנה החדשה סיימנו את הקמת הגינה החדשה בשדרות ח”ן. הגינה החדשה מהווה מרחב ציבורי פתוח, יפה וחדש שישרת את כל תושבות ותושבי האזור, הורים, ילדים ומשפחות”.

יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר: “שיפוץ הגינה בשדרות חן החל בעקבות תקלה שהתגלתה במערכת החשמל באזור אבל בסופו של דבר התושבים זכו בגינה חדשה ומשודרגת בהרבה מזו שהיתהלפני כן במקום. אני מסתובב באזור ושמח לראות את מאות המשפחות והילדים שנהנים מהגינה החדשה”.

קרדיט: דוברות עיריית רחובות 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן