news08.net/ads.txt

גלאי עשן התריע בדירת עמיגור בנתיבות ומנע שריפה עם פוטנציאל גבוה לנפגעים ונזק לרכוש

דיירת הדיור הציבורי בנתיבות פנתה נרגשת לאנשי עמיגור ולתחנה אזורית נתיבות בבקשה לשתף את סיפורה ולהעביר מסר עד כמה חשובה התקנת גלאי עשן בדירה.

ביום שני השבוע הדיירת הניחה סיר תבשיל על הגז ויצאה לטיול בחצר הבניין עם כלבה. במהלך הטיול פגשה שכנה והחלה עמה בשיחת חולין ממושכת ושכחה כי הניחה סיר על הגז טרם יציאתה. לפתע החלה לשמוע צעקות וקריאות של שכנים לעברה כי ישנו “ציפצוף חזק הבוקע מביתה”, הלא זהו גלאי העשן. האישה נזכרה בסיר שהניחה על הגז ורצה בבהלה לכיוון ביתה, עם כניסתה לבית הבחינה כי כל תקרת הבית אפופת עשן שעלה מהסיר המפוייח ומיד סגרה את ברז הגז. הדירה אווררה ולא נגרם כל נזק מלבד ריח עשן קל חולף ונזק לאותו סיר.

זו דוגמא לאירוע אילולא הותקן גלאי עשן יתכן והיינו נמצאים באירוע אחר לגמרי, אירוע מורכב וקשה שבו הדירה כולה עולה באש ואף מספר דירות נוספות מעורבות עם סבירות גבוהה נפגעים.

תחנה אזורית נתיבות זו שנתה השניה שבה לוחמי תחנה אזורית נתיבות פועלים יחד עם עמידר (אשתקד) ועם עמיגור בימים אלו להתקנת גלאי עשן בדיור הציבורי, בבתי קשישים.

ס. טפסר אבי הרוש, מת”ח נתיבות: “את השריפה הכי גדולה ניתן לכבות בכוס מים במידה ומגלים אותה בזמן! לוחמי האש של תחנת נתיבות מתקינים מזה כשנה גלאי עשן מצילי חיים. הפרוייקט התחיל בבתי קשישים, המשיך בדירות עמידר ועמיגור ועדיין נמשך. חשיבות הפרוייקט לא הייתה מוטלת בספק והשבוע נמנעה עוד שריפה שהייתה גורמת לנזק עצום לבית, נזק סביבתי לבתים הסמוכים ופוטנציאל גבוה לנפגעים. אני קורא לכל האזרחים שטרם עשו זאת, התקינו גלאי עשן – הוא מציל חיים!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן