news08.net/ads.txt

גלאי עשן יותקנו בבתי ותיקי העיר בקרית מלאכי

ביום השואה הבינלאומי החל היום (רביעי) נודע כי בישיבה שהתקיימה בשיתוף כיבוי והצלה לישראל במחוז דרום, החליט ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר לקדם פרויקט להתקנת גלאי עשן בבתי קשישים המתגוררים בקריית מלאכי.
מלאכת התכלול של הנושא הועברה ליחידה לעבודה קהילתית והתנדבות במחלקה לשירותים חברתיים. ביום שלישי השבוע הוכנה רשימה ראשונית של עשרות קשישים עריריים, חסרי עורף משפחתי המתגוררים בגפם. בשלב השני הפרויקט יורחב לשאר ותיקי העיר. פרויקט חשוב זה מתחבר ל-“אמץ ותיק” באמצעותו מתנדבים תושבי העיר, אשר חלקם אזרחים ותיקים בעצמם, יוצרים קשר טלפוני רצוף עם אזרחים ותיקים יותר, ומפיגים את בדידותם. יוזמה זו משותפת בין היחידה לעבודה קהילתית לויצ”ו קריית מלאכי.
ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: “תחושת הביטחון בקרב ההורים, הסבים והסבתות שלנו היא הכרחית בתקופה הזו. אני גאה בתוכנית זו ורוצה להודות לכב”ה על שיתוף הפעולה לטובת הצלת החיים של ותיקי קריית מלאכי”.
תמונות ארכיון. צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן