מבזקים
ערד: פעוטה בת שנתיים פונתה במצב אנוש לאחר שככל הנראה נפגעה מרכב ראשון לציון: שני צעירים נמשו מהים ופונו לבית החולים אשקלון: גבר כבן 40 נמשה מהים במצב אנוש, צוותי מד"א ביצעו החייאה 200 ק"ג בשר הושמדו וליקויי מס נחשפו בפעילות אכיפה במרחב רותם ערד: ארבעה תושבים נעצרו בחשד למעורבות בקטטה בעיר חילופי הנהגה במערכת החינוך ביבנה: שוש גופשטיין תנהל את בית הספר איינשטיין איו״ש: כתב האישום בפרשת חווארה מציג תמונה שונה מזו שפורסמה לאחר האירוע מאות צעדו במצפה רמון: מצעד הגאווה התקיים תחת אבטחה משטרתית מוגברת מצבור אמל"ח גדול אותר בבור מים סמוך לירושלים; במג"ב מעריכים: יועד לפעילות טרור התיכון לאמנויות בירושלים אירח משלחת בכירה של מנהלות ומנהלי מחוזות חינוך מארצות הברית עוזי הכוהן קולע בול: תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות זמני כניסת השבת ויציאת השבת 26-27.6.26; פרשת בלק דרמה במרכז ירושלים: נעצר נער בן 15 החשוד בדקירת קטין במהלך קטטה חשד להתעללות בפעוטות בירושלים: נעצרה מטפלת משכונת הר חומה אסון באתר הבנייה ברמלה: פועל כבן 35 נפצע אנושות לאחר שנלכד תחת פלטת ברזל כבדה קריית גת: נער בן 14 נפצע באורח בינוני לאחר שהתנגש עם אופנוע חשמלי בחומה מהשוק של הבוקר למוקד הבילוי של הלילה: פתח תקווה משיקה מתחם בילוי חדש אופקים: חסימות תנועה בשל הצבת מרחב מוגן במרפאה אשקלון פותחת את הקיץ: אטרקציות ב – 10 שקלים, פארק מים נודד וליגת חופים לילה לבן בתל אביב יפו: עשרות אלפים מילאו את מוקדי התרבות ברחבי העיר

גלידה של געגוע: "בני עקיבא הדרום" יוצאים לדרך ומבקרים את תלמידיהם עם אוטו גלידה

בימים שבהם התלמידים לא יכולים להגיע לישיבה, ישיבת "בני עקיבא הדרום" החליטה להגיע אליהם – עם הפתעה מתוקה ומרעננת: רכב גלידה מיוחד.

בימים שבהם התלמידים לא יכולים להגיע לישיבה, ישיבת "בני עקיבא הדרום" החליטה להגיע אליהם – עם הפתעה מתוקה ומרעננת: רכב גלידה מיוחד.

לרגל ראש חודש ניסן, יזמה הנהלת הישיבה את פרויקט "מתוק בלב", במסגרתו עבר אוטו הגלידה בין ריכוזי המגורים של התלמידים ברחובות ובארבעה יישובים סמוכים – מזכרת בתיה, קריית עקרון, רמלה ונס ציונה – וחילק להם גלידה קרירה ומרעננת.

המסע החל בשעות הבוקר המוקדמות ונעצר בנקודות מרכזיות ברחובות: רחבת בית הכנסת "חזון יחזקאל", סניפי עזרא ובני עקיבא מרכז, ותחנות נוספות, כאשר בכל תחנה המתינו התלמידים להפתעה ולרגע של שמחה.

צוות הנהלת הישיבה, בראשות ראש הישיבה הרב דוד טברסקי, מנהל הישיבה קובי ארביב ומנהל החטיבה הרב אלעד לסרי, ליווה את האוטו בכל תחנה. הצוות חילק גלידות אישית, שוחח עם התלמידים והקשיב להם על תחושותיהם בתקופה זו.

הרב דוד טברסקי, ראש הישיבה:

"בימים אלו, כשקול התלמידים חסר לנו בין כותלי הישיבה, הרגשנו חובה לצאת אליהם. הגלידה היא רק התירוץ – המטרה האמיתית הייתה להביט להם בעיניים, להזכיר להם שאנחנו חושבים עליהם תמיד ולחזק את הקשר איתם. התגעגענו מאוד לתלמידים היקרים שלנו, ושמחנו לפגוש אותם בבתיהם. אנו מייחלים לסיום המלחמה ולשובם המהיר."

היוזמה זכתה לתגובות נלהבות מצד ההורים והתלמידים, שציינו כי המחווה הפיחה רוח רעננה ושמחה והעצימה את תחושת הקהילה והחיבור לבית הספר.


◼️ חדשות קריית עקרון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדשות מזכרת בתיה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

צילום: ישיבת "בני עקיבא הדרום"

דילוג לתוכן