על רקע המציאות הביטחונית המורכבת והמעברים התכופים בין שגרה לחירום, יצאה השבוע לדרך באופקים תוכנית חדשה המשלבת גלישה בים לצד סדנאות לחיזוק החוסן האישי והתמודדות עם אתגרי התקופה.
התוכנית מיועדת לבני ובנות נוער מהעיר, ומטרתה להעניק כלים מעשיים להתמודדות עם לחץ, חיזוק תחושת המסוגלות האישית ופיתוח כישורי התמודדות במצבי משבר. במסגרת הפעילות לומדים המשתתפים להתמודד עם אתגרים, להתמיד גם ברגעים מורכבים, לחזק את הביטחון העצמי וליצור קשרים חברתיים משמעותיים עם בני נוער נוספים.
השבוע יצאו לדרך שתי קבוצות ראשונות המשתתפות בפעילות במרכז “הגל שלי” באשקלון, המפעיל תוכניות גלישה טיפוליות וחינוכיות ברחבי הארץ.
התוכנית מתקיימת בשיתוף פעולה בין מרכז החוסן העירוני, הקואליציה הישראלית לטראומה, משרד הבריאות, מינהל החינוך העירוני, מחלקת חברה ונוער וקרן רש”י, ומהווה חלק ממערך רחב של פעילויות חוסן והעצמה שמובילה עיריית אופקים לאורך השנה.
בעירייה מציינים כי לצד הפעילות החווייתית, מרכז החוסן העירוני ממשיך להעניק מענה מקצועי לבני נוער, יחידים ומשפחות הזקוקים לליווי וסיוע, כחלק ממאמץ מתמשך לחיזוק החוסן הקהילתי בעיר.
◼️ חדשות אופקים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








