news08.net/ads.txt

גלריה מהממת מאליפות ראויה | מ.ס קריית גת מחזיקת גביע המדינה לנשים

הללויה!!! קבוצת הנשים של קרית גת בכדורגל היא אלופת המדינה!! קרית גת מ.ס גלרום תעופה הניפה אתמול את הגביע לאחר שניצחה 2:0 את מכבי נתניה שירדה ליגה ועבורה מדובר בטרבל שני ברציפות. אלי בירד כבשה את השער הראשון בדקה ה-55, ג’ני מבאלאק (72) נעלה את תוצאת המשחק והחגיגה הייתה עצומה באצטדיון המלבאסי.

המאמן אייל שדה אמר: “אני חושב שהתחושות פשוט מאושרות. עבדנו מאוד קשה בשביל לשמור על כל התארים, הבנות היו מחויבות כל העונה ונתנו את הלב בכל אימון וכל משחק, למרות השבוע הקשה שעברנו והעליהום שעשו עלינו, הבנות עשו את זה בגדול. עברנו עם הבנות הרבה שיחות. אנשים לא יודעים מה הקבוצה הזאת עוברת, התנתקנו והתאמנו חזק באימונים והיום השחקניות באו לשחק על הכבוד שלהם. שנה שעברה שנסענו לליגת אלופות ההכנה לא הייתה טוב כי הייתה קורונה ולא כל השחקניות חזרו. יש כבר תכנונים לעונה הבאה ואנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולהיות הקבוצה הישראלית הראשונה לשחק בליגת האלופות. המועדון ואני בקשר טוב וגם בין השחקניות ואני מאמין שנמשיך להגיע להישגים רבים ביחד”.

מי שליווה את אלופות המדינה לאורך כל המשחק הוא הצלם הידוע ניר סימון שניפק לנו יופי של גלריה מהאירוע הענק הזה. תיהנו:

קרית גת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן