news08.net/ads.txt

גל גדות – הפרזנטורית החדשה של HOT: “מרגישה שמתקיים בינינו חיבור סביב ערכי החדשנות, היצירה, והגאווה בישראליות שלנו ובמה שאנחנו מייצגים”

חברת HOT הודיעה, כי היא משיקה שפה פרסומית חדשה, בהובלתה של הכוכבת הישראלית הבינלאומית גל גדות. הקמפיין החדש בכיכובה יהיה תחת המסר ״גאווה ישראלית״. במסגרת הקמפיין, גל גדות, המהווה מקור גאווה למדינה כולה, תספר את סיפור המותג יחד עם כוכבי הסדרות הפופולריות של HOT. הסלוגן החדש שיוביל את הקמפיין יהיה There’s No Place Like HOT.

השפה הפרסומית החדשה מהווה מהלך משלים למיתוג מחדש שעברה החברה לפני כחצי שנה. כעת, לאחר שהמיתוג הוטמע באופן מלא הוחלט, כי החברה תחדש את השפה הפרסומית שלה.

טל גרנות גולדשטיין, מנכ”לית HOT” :HOT גאה להציג את הפרזנטורית החדשה של החברה, גל גדות. לפני חצי שנה החברה השיקה מיתוג חדש, וכעת אנחנו מתקדמים לשלב הבא – השקת שפה פרסומית חדשה. זהו צעד נוסף המבטא את העוצמה של HOT כקבוצת התקשורת החזקה ביותר בישראל. החיבור עם גל עבורנו הוא טבעי ומתבקש, גל מהווה עבורנו דוגמא ומופת של ישראליות והיא תוביל את השקת השפה הפרסומית החדשה שלHOT  תחת המסר גאווה ישראלית”.

גל גדות: ״אני שמחה לייצג את HOT בישראל. אני מרגישה שמתקיים בינינו חיבור סביב ערכי החדשנות, היצירה, והגאווה בישראליות שלנו ובמה שאנחנו מייצגים”.

HOT היא חברת התקשורת המובילה בישראל, המציעה ללקוחותיה את מגוון שירותי התקשורת הרחב ביותר הכולל טלוויזיה רב ערוצית, תשתית האינטרנט החזקה ביותר בישראל בפריסה הרחבה ביותר ושירותי טלפון קווי. HOT היא גם הבית של היצירה הישראלית האמונה על שורה ארוכה של סדרות זוכות פרסים. בשנים האחרונות HOT זוכה להצלחה רבה בארץ ובעולם וזאת בין היתר בזכות מכירת פורמטים מקוריים אשר שמים את הסדרות של HOT על המפה הבינלאומית. במסגרת שיתוף הפעולה, גל תוביל שורת קמפיינים שיציגו את HOT. הקמפיין יצולם בישראל בשפת המותג החדשה. בקמפיין הראשון ישתתף גם שלום מיכאלשווילי בתפקיד אורח, בדמות האהובה “זינה”.

גל פועלת במסגרת חברת  “Pilot Wave Motion Pictures”, בבעלות ירון ורסנו וגל גדות, אשר עומדת בין היתר מאחורי Hedy Lamar, ו-My Dearest Fidel. גל תעלה על המסך הגדול בתפקידה כ”וונדר וומן” בסרט “WONDER WOMAN 1984”  שיעלה לאקרנים בקיץ 2020. היא תככב גם בסרט “Red notice” אשר צפוי לעלות לאקרנים בסתיו 2020. בנוסף לזה, בסתיו, היא תתחיל להפיק את הרימייק של “מוות בנילוס” מבית FOX, לצד קנת בראנה שיביים.

(צילום: רפי דלויה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן