news08.net/ads.txt

גם אתכם עקצו? תושבים רבים מתלוננים על מכת יתושים בבאר יעקב

תושבים בבאר יעקב מתלוננים כבר מספר ימים על יתושים רבים שמטרידים את מנוחתם בבתים בכל רחבי העיר. בהתחלה היו שחשבו שמדובר בתופעה נקודתית בביתם אך ככל שחלפו הימים הסתבר שמדובר במכה גדולה ונרחבת יותר. ברשתות האינטרנט אפילו פורסמו פוסטים בנושא.

 

“מכת היתושים בבאר יעקב .איפה האחריות על הילדים שלנו. לפני שנים הייתה מכת יתושים נפתרה בערב אחד עם מטוס ריסוס אין אפשרות לצאת מפתח הבית זוועה”, כתבה אחת התושבות. “גם אצלנו בפארק המושבה יש מינחת חדש”, הוסיף עמיתי. הפוסט כאמור גרף תלונות רבות מצד התושבים שביקשו פתרון מיידי לבעיה.

בשיחה שערכנו עם המוקד העירוני בבאר יעקב נמסר כי התקבלו פניות רבות ולאור כך יבוצעו ריסוסים ברחבי העיר.

תגובת מועצת באר יעקב: “כמדי שנה המועצה המקומית מקדימה ויוצאת בפעילויות איתור מרבצי יתושים והדברתם. כך עשינו גם השנה – איתרנו והידברנו. בנוסף פנינו אנו לתושבים בהסברים כיצד ניתן למנוע היווצרות מרבצי יתושים.

תלונות תושבים מופנות למוקד העירוני. כל פניה נרשמת במחשב ומיד נשלחת לגורם המטפל, כשהתושב הפונה מקבל מסרון שתלונתו התקבלה ומועברת לטיפול. כך גם נעשה בטיפול ביתושים: ביקשנו מהתושבים לדווח לנו על כל מפגע של יתושים. כל דיווח/תלונה, נשלח לגף שפ”ע וטופל מידית. לאור פנייתך נערך בדיקה מול מנהל המוקד לגבי כמות תלונות התושבים בנושא יתושים. על פי דוחות הפניות, כמות התלונות נמוכה ביחס לשנה הקודמת. המועצה המקומית טיפלה ומטפלת בבעיות הדורשות הדברה מידי יום ביומו”.

להלן קישור לדף הפייסבוק של המועצה, מתאריך 21.3.21. בפוסט שפורסם בנוגע לפעולות ההדברה והריסוס של מרבצי יתושים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן