news08.net/ads.txt

גמזו ימליץ: רמלה תישאר בסגר מחמיר

קבינט הקורונה צפוי לדון היום (שלישי) באסטרטגיית היציאה מהסגר, וייבחן את ההצעות להקלות על המשק ופתיחת מוסדות החינוך לגיל הרך. עדיין לא ברור לפי איזה מתווה יפעלו מוסדות הלימוד. גמזו צפוי להמליץ בדיון על רשימת ערים שיישארו בסגר גם לאחר ההקלות. מזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, כבר מאיימת שהחזרה ללימודים לא תתאפשר במועד שיוחלט, אם לא יימצא פתרון לגננות ולילדיהן.

 

אלה האזורים שעליהם ימליץ גמזו לקבינט להמשיך בסגר מחמיר: מודיעין עילית, בני ברק, רכסים, ביתר עילית, אלעד, בית שמש, קרית מלאכי, אופקים, רמלה, נתיבות, אור יהודה, אשדוד ושכונות בירושלים. חשוב להדגיש – זה עשוי להשתנות בחמישי בהתאם לנתונים.

לפי הנתונים שנשלחו הבוקר לשרי הקבינט, מקדם ההדבקה אמנם ירד מתחת ל-1 אבל עדיין נתוני התחלואה כרגע לא עומדים בקריטריונים שהציב משרד הבריאות לתחילת ההקלות. לכן, גורמים בקבינט מבהירים שיהיה קשה עד בלתי אפשרי לקבל החלטה על הקלות עוד היום ומסתמן שההחלטות ברובן יידחו ליום חמישי כדי לקבל תמונת מצב ברורה יותר של התחלואה.

‏וועדת הקורונה בכנסת התכנסה היום כדי לדון בהחזרת מוסדות החינוך לגיל הרך, ובמוכנות משרד החינוך לקראת יום ראשון. פרופסור גרוטו, המשנה למנכ”ל משרד הבריאות, אמר: “השלב הראשון יכלול חזרה מלאה למקומות העבודה ללא קהל, פתיחת מערכת חינוך לגילאי 0 עד 6, אישור של איסוף עצמי ממסעדות, ביטול מגבלת אלף המטרים ופתיחת גנים לאומיים וחופי הים”. גרוטו חשף את השיפור במצב התחלואה בעקבות הסגר: בתחילה היינו על 200 רשויות אדומות והיום אנחנו על 26.

כאמור, מוקדם יותר עיריית רמלה מעדכנים על מצב התחלואה כאשר ישנם כ-730 מאומתים לנגיף הקורונה. מאז פרוץ מגפת הקורונה נדבקו במצטבר 3,097 תושבים, מתוכם 2,318 החלימו. מספר המבודדים עומד על 1,061 איש. ביממה החולפת בוצעו 155 בדיקות מעבדה, אחוז החולים המאומתים עדיין גבוה משמעותית ועומד על 10.9%.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן