news08.net/ads.txt

גמלאים מתנדבים במערכת החינוך סיכמו במפגש מרתק את התכנית ‘למידה בכל גיל’

מפגש הסיום של התכנית ‘למידה בכל גיל’ המופעלת לטובת מתנדבי ‘ידיד לחינוך’, גמלאים מתנדבים במערכת החינוך התקיים בשלהי השבוע שחלף לאחר השתתפותם בהשתלמות מקצועית בת ארבעה ימים.

במסגרת התכנית, המתנדבים הלוקחים חלק בפעילות נפגשים עם מתנדבים מיישובים שונים, מחליפים דעות וחוויות מעולם ההתנדבות בבתי הספר ונחשפים ללמידה בנושאים שונים מעולמות החינוך, ההתנדבות והזקנה. התכנים מאפשרים להרחיב אופקים ולקבל כלים לצורך מתן מענה מדויק יותר בעבודתם עם תלמידים.

התכנית הפועלת בשותפות עם אגף החינוך והנוער ומרכז פסג”ה במוקדי הפעילות, מאגדת מרצים ממרכזי פסג”ה, ייעוץ מהשרות פסיכולוגי ומרצים מתנדבים מתחומי דעת נוספים. מנהלת הפרויקט ברחובות, מירי רגירר שיתפה: “עברנו במהלך ההשתלמות הרצאות ממרצים מהשורה הראשונה ולמדנו כיצד לעבוד עם הילדים ואיך לשלבם במערכת בצורה טובה יותר וחיובית יותר. ברחובות כיום מתנדבים בפרויקט 58 מתנדבים ואני מאמינה ומקווה שבהמשך יצטרפו נוספים. המטרה שלנו הן לתת לתלמיד כלים, להעשיר אותו ולשמוע אותו. מלבד התלמידים, גם המתנדבים מרוויחים מכך המון מכיוון שהנתינה היא דו סטרית”.
למידה לכל גיל 1
סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “יפה לראות את מתנדבי ידיד לחינוך שמשקיעים שעות רבות בקידום תלמידי העיר בבתי הספר והכל בהתנדבות. אני רוצה להודות למירי על עבודתה המסורה למען תלמידי העיר”.

מפגש הסיום כלל הרצאות של הפסיכולוגיות, ליהי קשת גולדווסר וענת זמירה מעיריית לוד, שהציגו תאוריות וכלים לעבודה עם ילדים בהרצאה “כל ילד זקוק לגיבור”. לאחר מכן ריגש עו”ד אופיר פלג, את הנוכחים בסיפורו האישי וסיכם כי “ההתמודדות הראתה לי שהכול אפשרי”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן