news08.net/ads.txt

גן גורדון החדש: 310 מ”ר עם מתקנים חדשים ודשא סינטטי; יניב מרקוביץ’: “הגן חודש לבקשת תושבי האזור”

מהפכה חזות העיר ברחובות בעיצומה | תושבי רחוב גורדון, הכירו את הגינה החדשה שלכם: בחודשיים האחרונים חידש אגף גנים ונוף בעיריית רחובות את גן גורדון הוותיק בגן המשתרע על שטח של כ-310 מ”ר הוחלפו כל מתקני המשחק, הותקן משטח דשא סינטטי בטיחותי, הוחלפו הברזיות ואף הוצבה רשת הגנה שתימנע נפילות עלים וענפים על העוברים ושבים

בשבוע האחרון הסתיימו העבודות לחידושו של גן גורדון (ברח’ גורדון 43). הגן עבר שדרוג משמעותי במסגרתו הוחלפו מתקני המשחק הישנים במתקנים חדשים והוצבו בו נדנדות, מנהרות, מגלשה, עמודי טיפוס וקיר טיפוס. בנוסף למתקנים אלה, הוצב בגן מושב נגיש לבעלי מוגבלויות מסוג “קן לציפור”. העבודות בגן כללו גם החלפת הברזיות הישנות בחדשות וכדי לשמור על הבטיחות הילדים בגן, הוחלף משטח הגומי הישן במשטח דשא סינטטי בטיחותי תיקני מסוג smartplay.
במרכז הגן ממוקם עץ אקליפטוס ותיק ממנו נושרים עלים וענפים, כדי למנוע את נפילתם על העוברים והשבים, הציבו עובדי אגף גנים ונוף רשת הגנה רחבה הפרוסה מעל שטח הגן.
בימים אלה ממשיכה העירייה לקדם את חידושן של גינות נוספות בשכונות הוותיקות והחדשות בכל רחבי העיר.

ראש העיר רחמים מלול: “הגן החדש ברח’ גורדון ייתן מענה להורים וילדי האזור ואני שמח שהצלחנו לחדש אותו בזמן קצר כל כך. לצד הקמת פארקים בשכונות החדשות, חשוב לנו לחדש ולשדרג את המרחב הציבורי בשכונות הוותיקות – ואנחנו נגיע לכל הגנים בעיר”. עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: “גן גורדון הוותיק חודש לבקשת תושבי האזור ואין לי ספק שהוא יהיה פעיל ביותר וישרת את ילדי האזור כולו. אנחנו ממשיכים לחדש את הגנים הוותיקים בעיר וזאת לצד הקמתם של פארקים וגינות בשכונות החדשות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן