news08.net/ads.txt

גן יבנה: אין שביתה מחר

דרור אהרון ראש המועצה: “בגן יבנה ממשיכים בשגרה למען התלמידים ההורים והתושבים שסבלו 5 ימים לא פשוטים בהם היו תחת אש לכן גן יבנה לא תצטרף להשבתה נכון לרגע זה”

“בגן יבנה ממשיכים בשגרה למען התלמידים ההורים והתושבים שסבלו 5 ימים לא פשוטים בהם היו תחת אש לכן גן יבנה לא תצטרף להשבתה נכון לרגע זה”, כך הודיע לפני זמן קצר ראש המועצה דרור אהרון.

ההודעה מגיעה בניגוד מוחלט להחלטת השלטון המקומי – לפיה על פי החלטת ראשי הרשויות בישיבת החירום שהתקיימה הבוקר, בעקבות הצבעת ועדת הכספים על העברת ״קרן הארנונה״ כחלק מחוק ההסדרים, מודיע השלטון המקומי על השבתה כללית של כלל השירותים המוניציפליים החל ממחר, יום שני, 15.5.2023, אלא אם יוסר חוק קרן הארנונה מחוק ההסדרים.

אנחנו מתנגדים לקרן הארנונה, והתנגדנו לכל אורך כל הדרך. יש כאן נסיון לפגוע בחינוך, ברווחה, בתרבות וביכולת שלנו לספק שירותים מוניציפליים לתושבים שלנו ולהביא לקריסה של הרשויות המקומיות. לא מתפקידנו לדאוג למקורות תקציביים לפתרון משברים לאומיים.

החוק הזה נולד בחטא ולא יתרום בשום צורה לפתרון משבר הדיור. לצערנו, לאחר שכל ההתנגדויות נתקלו בחומה אטומה, לא נותר לנו אלא להשבית את השירותים המוניציפליים ולהילחם על זכויות התושבים שלנו”.

חיים ביבס, יו”ר השלטון המקומי:

“נילחם על זכויות התושבים שלנו. השלטון המקומי מודיע על שביתה כללית החל ממחר, יום שני 15.5.23, בעקבות כוונת האוצר להקים את קרן הארנונה שתפגע קשות באזרחי ישראל. יש כאן נסיון לפגוע בחינוך, ברווחה, בתרבות וביכולת שלנו לספק שירותים מוניציפליים לתושבים שלנו ולהביא לקריסה של הרשויות המקומיות. לא מתפקידנו לדאוג למקורות תקציביים לפתרון משברים לאומיים. החוק הזה נולד בחטא ולא יתרום בשום צורה לפתרון משבר הדיור. לצערי, לאחר שכל ההתנגדויות נתקלו בחומה אטומה, לא נותר לנו אלא להשבית את השירותים המוניציפליים ולהילחם על זכויות התושבים שלנו”.

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן