news08.net/ads.txt

גן יבנה: אלפים השתתפו במרוץ לזיכרו של רס”ן אופק אהרון

בהמשך הכתבה: גלריית תמונות מהמירות המרגש לזיכרו של אופק וגם: קישור לסיפור חייו בהרחבה

אלפי רצים ורצות לקחו חלק במרוץ ‘אל האופק’ לזכרו של רס”ן אופק אהרון ז”ל

השנה, זו השנה הראשונה, נערך בגן יבנה מרוץ מקצועי ‘אל האופק’ לזכרו של בן היישוב, רס”ן אופק אהרון ז”ל. המרוץ התקיים בשיתוף משפחתו של אופק ז”ל, מחלקת הספורט, מחלקות המועצה והמתנ”ס בגן יבנה ובשדות הסמוכים לה.

ההכנות לקראת קיום האירוע כללו הכנות שנמשכו לאורך חודשים רבים כולל בניית מסלולי הריצה, סיורי שטח, גיוס תרומות וגיוס מתנדבים רבים שעזרו בהכנות מסלולי הריצה, הקמות ביום האירוע, הפצת מידע ותקשורת, תרומות של מזון ושתייה ועוד. במרוץ לקחו חלק למעלה מ- 1300 רצים מגן יבנה והסביבה, תלמידים, הורים וחיילים. המרוץ כלל מספר מקצים של 3 ק”מ, 5 ק”מ, 10 ק”מ ו-15 ק”מ.

ההתכנות החלה בשעה 5 וחצי בבוקר באזור התעשייה שם הוקם מתחם עם מוזיקה, דגלים, כיבוד, עמדות מים, דוכני מכירה של ציוד ספורט ועוד המון הפתעות. לאחר מכן הוזנקו המקצים השונים כשבדרך חיכו להם דוכני מוזיקה ומים לצד עמדות לסיוע רפואי במידה וחלילה היה נדרש.

מי שהובילה את האירוע הייתה מנהלת מחלקת הספורט, מיכל שלומי, יחד עם עליזה דניאל, אגף הביטחון, מחלקת שפ”ע, מחלקת תברואה, כלל מחלקות המועצה, מד”א, משטרת ישראל, משפחתו של אופק אהרון ז”ל, אורית אהרון, חבריו של אופק, אורן זיני, טומי בת דודתו של אופק, מתנדבים ותושבים רבים.

משפחתו של אופק אהרון ז”ל מסרה: “לזכור את אופק זה להמשיך את המורשת שלו.. מורשת של אתגרים והתמודדות עם מכשולים. לזכור את אופק זה ספורט… כי אופק אהב כדורגל, צניחה חופשית, צלילה אקסטרים ריצה ועוד. לזכור את אופק זה תמיד להיות בתנועה כמו שאופק תמיד היה.. שואף קדימה, לא נח ולא מוותר. לזכור את אופק זה להזכיר שכושר מלכד, מחזק, משפחתי. בדיוק כמו שאופק היה. כזה בדיוק. לזכור את אופק זה לעשות את מה שכל כך אהב, ולחייך כשרואים כמה עושים את זה יחד. לזכור את אופק זה זה להיות שותפים עם עובדי מועצת גן יבנה היקרים וליצור את המירוץ אליו, מירוץ אל האופק. תודה לכל השותפים שעזרו לנו להגשים את הדרך, את המטרה, את הזיכרון. תודה לכל היקרים שרצו יחד, כדי לזכור את אופק אהובנו. כי מגיע לו”.

ראש המועצה, דרור אהרון: “המרוץ הוא דרך ההנצחה הקרובה ביותר לעשייה של אופק אהרון ז”ל, חיבור לקהילת גן יבנה ולמורשתו של אופק כאדם וכמפקד ערכי שהצטיין בתחום הכושר הגופני והספורט היה טבוע בו. אנו מקווים שהאירוע הזה יהפוך למסורת אמיתית”.

זהו סיפור חייו של אופק אהרון – לחצו כאן

גלריית תמונות ממירוץ ‘אל האופק’ >>

צילום: רונן בוידק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן